Gå til innhold

Tips

Perfectlyimperfect

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 19år.

Jeg en 165cm høy å for noen år siden gikk jeg kraftig opp i vekt grunnet depresjon. Jeg veide nesten 75 kilo på mitt tyngste, men har klart å komme ned igjen til 60 så er veldig fornøyd. Dette gjorde jeg selvsagt på en sunn og trygg måte. Nå ligger fokuset mer på å stramme opp siste rest. Vil ikke ned i vekt, men som alle er det jo ting jeg ikke er helt fornøyd med. Vil gjerne gå ned litt i fett-prosent. Alt i alt liker jeg kroppen min, men det er en ting som plager meg. Jeg trener ofte og regelmessig å spiser sunt og veriert. Lår, mage og armer begynner å bli strammere å jeg kan se positive endringer, men det er en ting. Jeg sliter litt med hoftene. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dette så bruker ordet "fett". Så i bunn å grunn sliten jeg med fettet på hoftene. Vet at dette er ganske normalt og at man ikke kan punkt-trene kroppen, men er det noen som har noen tips til forksjellige øvelser jeg kan gjøre for å få tak på fettet på hoftene. Det ligger på siden så når jeg har på tettsittene kjoler så får jeg ikke den fine linjen fra midjen å ned til låret. Det buler altså da ut ved oftene. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Du må nesten bare fortsette som du gjør og gå jevnt ned i fettprosent på hele kroppen.

For at du ikke skal bli seende mager ut så er nok det beste fokuset for deg nå å kjøre på med tung styrke slik at muskelmassen øker. Da vil fettprosenten automatisk synke og du vil se mye smalere og mer fit ut.

Skrevet

Du må nesten bare fortsette som du gjør og gå jevnt ned i fettprosent på hele kroppen.

For at du ikke skal bli seende mager ut så er nok det beste fokuset for deg nå å kjøre på med tung styrke slik at muskelmassen øker. Da vil fettprosenten automatisk synke og du vil se mye smalere og mer fit ut.

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...