Gå til innhold

Er metacam noe digg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har bare godt av å klikke deg inn på kjæledyr-kategorien av og til :D

Katten min medisineres med dette nå, og det virker som at han liker det. Jeg tulla litt med ham og spurte om han ville ha, prøvde å lokke litt. Han begynte å mjaue og ble ganske ivrig, men jeg tenkte at han bare ikke skjønte hva det var og trodde det var snacks av noe slag.

Han ser ikke så veldig blid ut når jeg holder fast hodet hans, får ham til å åpne munnen og får det i ham. Men etterpå begynte han å sleike på den tomme sprøyta og det så ut til at han ville ha mer :P

Anonymous poster hash: ef35f...aae
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er tilsatt noe smak i den flytende varianten ja. Hunden min ville gjerne ha metacam

Skrevet

Edit: han fikk dette for noen uker siden også. Han vet nok hva det innebærer når jeg tar fram sprøyta. Lokket bare med esken til flasken da han begynte å mjaue, så han kan ikke ha forstått noe som helst.

Skrevet

Bikkja mi så også ut til å like det. Hun fikk det på kvelden før vi skulle legge oss, og stod alltid klar ved vasken på kjøkkenet :hvor vi oppbevarte sprøyta før vi kom dit ;)

Anonymous poster hash: 29d0e...9aa

Skrevet

Tror det er ganske søtt.

Skrevet

Ok, takker.

Skal flaska oppbevares i kjøleskapet, eller i romtemp? Så ikke noe om det.

Skrevet

Ingen ny historie ala "medisinering av katt" fra radioprogrammet lønsjh, altså?

Anonymous poster hash: 06b2a...64c

Skrevet

Mener det er romtemperatur for metacam. Ja, bikkja mi digger det også, hun hadde slukt hele flaska om jeg ikke gjemte dem grundig. Lukter veldig søtt, så det er sikkert derfor.

Anonymous poster hash: 8be83...aa2

Skrevet

Metacam smaker honning, og det er søtt :) Skal oppbevares i romtemp

Anonymous poster hash: b4122...d3c
Skrevet

Begge kattene mine elsker Metacam, ingen tvang nødvendig, bare å holde frem sprøya så sitter de og slikker det i seg.

Skrevet

Kattene våre også synes Metacam er ganske ålreit, ville ikke hatt det samme problemet med medisineringen av gamlepus nå når hun får Imacilin om den hadde smakt det samme som Metacam. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...