Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg farget det nå var det litt lysere enn en 7 og hadde en del gulskjær. Jeg har pleid å farge med 7 fra L'oreal og det har alltid blitt ganske mye mørkere enn bildet på pakken før overskuddet har blitt vasket ut. Denne gangen ønsket jeg å gå litt mørkere og brukte 6 fra samme merke. Håret mitt er blitt mye kaldere i fargen, men ellers er det ikke engang mørkere. Det ligner på ingen måte på fargen på pakken, men mer på sånn håret mitt ble før. Hvorfor har det ikke blitt mørkere og hva bør jeg gjøre for å få ønsket resultat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje håret ditt er så slitt at det ikke tar til seg fargen skikkelig?

Uansett, aldri farg håret hjemme.. Til slutt vil du gå på en smell og ødelegge håret ditt!

Hvis jeg var deg hadde jeg dratt til en frisør :biggrin:

Skrevet

Kanskje håret ditt er så slitt at det ikke tar til seg fargen skikkelig?

Uansett, aldri farg håret hjemme.. Til slutt vil du gå på en smell og ødelegge håret ditt!

Hvis jeg var deg hadde jeg dratt til en frisør :biggrin:

Jeg tviler sterkt på at det skyldes at det er slitt. Jeg klippet godt over 10 cm for bare noen uker siden og det som er igjen er nesten ikke behandlet. Jeg har vært fornøyd med å farge selv tidligere og har nok ikke råd til å farge hos frisøren ofte nok til å ikke se ut som en idiot.

Skrevet

Håret kan reagere ulikt på farger fra gang til gang. Hele tall skal være høvelig nøytral, men det kommer selvfølgelig an på utgangspunktet og hvor mye farge det tar til seg. Er det préférence du bruker? Det kan ha vært noe feil med pakken?

Du kan prøve 6 igjen, eller våge deg på 5. Men ville prøvd med 6 på nytt, for håret tar til seg farge og skal bli mørkere (i teorien) uansett.

Skrevet

Alles hår reagerer forskjellig på farger, det kan være toner i farge fra merker som du har brukt før.. Jeg vill gått til frisøren,.

Anonymous poster hash: 0d7e4...6a6
Skrevet (endret)

Håret kan reagere ulikt på farger fra gang til gang. Hele tall skal være høvelig nøytral, men det kommer selvfølgelig an på utgangspunktet og hvor mye farge det tar til seg. Er det préférence du bruker? Det kan ha vært noe feil med pakken?

Du kan prøve 6 igjen, eller våge deg på 5. Men ville prøvd med 6 på nytt, for håret tar til seg farge og skal bli mørkere (i teorien) uansett.

Det er preference, ja. Jeg sjekket på den boksen med selve fargen og det sto 6 på den også. Det kan vel kanskje fortsatt være en feil. Jeg syns det re litt rart at det ikke tok til seg mer farge enn det gjorde med tanke på at det er sunnere enn det har vært på mange år. Tror kanskje jeg prøver meg på en 6 neste gang jeg farger også. 5 blir litt for mørkt tror jeg.

Endret av Persephone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...