Gå til innhold

orgasme av brystvorte stimulering.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at det er mulig, men har ikke fått det til selv om jeg har prøvd en del. Samtidig så har jeg sett små endringer på puppene, jeg er litt redd for å sette i gang melkeproduksjon. Noen råd?

Anonymous poster hash: 16f32...b4c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg vet er at du trenger ikke være redd for melkeproduksjon ;) Da skal dte stimuleres mye, hele dagen over lengre tid om du ikke har vært gravid og gått gjennom en fødsel

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg har fått det kanskje 10 ganger de siste 3 årene. Alle gangene har vært etter sex når jeg fremdeles har vært skikkelig kåt. Da elsker jeg at han er litt hardhendt, klyper og drar i brystvortene etc. Det er vondt ellers, men akkurat da kan det få meg til å komme skikkelig hardt.

Skrevet

Jeg har vært neeesteeen der. Har alltid ment det hørtes usannsynlig ut, selv om jeg blir veldig tent av at han tar på brystvortene mine. Jeg har ikke samme følelsen om jeg tar på brystvortene mine selv. For meg har det vært neeesteeeen orgasme av brystvortestimulering når vi f.eks har hatt en liten ferie for oss selv og hatt god tid til mye sex. Da er hele kroppen ekstra følsom, og det skal mindre til før jeg får orgasme. Hadde jeg bedt partneren min fortsette med brystvorte-stimuleringen, tror jeg at jeg hadde kommet i mål.

Du skal ikke bekymre deg for melkeproduksjon!! Hormonene som skal til er ikke i sving.

Anonymous poster hash: 02014...c2d
Skrevet

Jeg kan få orgasme på denne måten, det er kun fordi jeg har en mann som vet hvordan det skal gjøres.....

Skrevet

Jeg kan få orgasme på denne måten, det er kun fordi jeg har en mann som vet hvordan det skal gjøres.....

Men hjelper du ikke litt til ved å massere klitoris?

Anonymous poster hash: 1796b...912

Skrevet

Ikke mulig for meg i hvertfall. Har nærmest ikke følelse i brystvortene...

Skrevet

Men hjelper du ikke litt til ved å massere klitoris?

Anonymous poster hash: 1796b...912

Nope..

Skrevet

Ja, det kan jeg få ganske lett om jeg er skikkelig kåt. Trenger ikke annen stimuli ved siden av, like mye hvor tennende det er at han holder tilbake som gjør det :fnise:

Anonymous poster hash: 44315...1c3
Skrevet

Jeg har fått det flere ganger, og jeg er mann! Om det er normalt vet jeg ikke. Men så er ikke jeg alltid normal heller ;D

Skrevet

Jeg ler av dere som har fått det!! Haha det er så bullshit hele greia.

Anonymous poster hash: 2b36c...6e0

• Liker 1
Skrevet

Idiot.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan DU vite det egentlig? Gi oss en forklaring på det.

Skrevet

Jeg har klart dette :laugh: Men ble ikke noe melkeproduksjon ut av det nei :fnise: Er som en vanlig orgasme, bare mer diffus, og ikke så sentrert eller sterk(vel, hos meg da).

Anonymous poster hash: 123aa...791
Skrevet

Jeg har klart dette :laugh: Men ble ikke noe melkeproduksjon ut av det nei :fnise: Er som en vanlig orgasme, bare mer diffus, og ikke så sentrert eller sterk(vel, hos meg da).

Anonymous poster hash: 123aa...791

Måtte du trene lenge, eller fikk du det til første gangen?

Jeg føler at jeg er i nærheten, som å sex for 2-3 gang men uten å nå helt i mål.

Anonymous poster hash: 16f32...b4c

Gjest Hummels
Skrevet

Å nei du;) Noen får orgasme av det, andre ikke. Du må bare respektere at folk er forskjellige. Eller er det vanskelig å tro? Folk tenner på forskjelligt også vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...