AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jeg har en sønn på fire år. Jeg og mannen min hadde vært på utviklingssamtale med storebror og han var med en god venn hjem. Han heter visstnok ikke Jesper, men nå gjør han det😊Sønnen vår kom hjem halv seks og var klar for å hoppe i køya ca. 19:00. Da jeg lot han ta et kveldsbad satt han og knadde brystvortene sine. Jeg spurte hva han gjorde, og da sa han "Mamma'n og Pappa'N til Jesper koser sånn, også har de ikke på seg klær." Oja sier bare jeg. "Pappa'n til Jesper tar på puppene til Mamma'N. Også kysser de!" Jeg måtte jo le litt av hans morsomme fortellermåte, men forklarte han at det er veldig vanlig at voksne koser med hverandre fordi de er glade i hverandre. Men han sier jo så mye rart om dagen, så vet ikke om dette er noe han har oppdikta, men et sted må han jo ha fått det fra😂 Det var vel riktig måte å forklare dette til han? Har dere fått noen slike historier fra barna deres?Anonymous poster hash: a379c...d25
Miss moneypenny Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Tror ikke jeg hadde ledd om 4- åringen min hadde kommet hjem og knadd brystvortene sine etter å ha vært på besøk.. Mulig jeg er sær, men barn skal ikke trenge å være oppmerksomme på voksnes seksuelle aktiviteter, og her er det tydelig at et barn har sett noe det ikke bør se. 5
Miss moneypenny Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Men ja, jeg syns du forklarte det på en grei måte
Gjest Blomsterert Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Syns du taklet det greit,men tviler nå på at han har vært vitne til noe. Tror kanskje det er denne Jesper som har fortalt ting? Ville vært litt obs,for i tilfelle det har skjedd noe sønnen din kanskje ikke burde være vitne til? Voksnes seksualliv skal ikke bli pådyttet barn.
minister-mio Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Her har kanskje Jesper vært vitne til litt for mye 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Ts her! Ja, jeg håper ikke dette er noe han virkelig har sett, men synes fortsatt synd på Jesper om han har vært vitne til dette😔Anonymous poster hash: c67b1...b73
Grønn Frosk Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 (endret) Jeg vil tro at godeste Jesper har gått inn på foreldrenes soverom på kvelden. Det kan jo lett skje det. Det høres ut som lm gutten din har blitt videreforklart den vanlige "det du så betyr at mamma og pappa er veldig gladi hverandre" historien. Du trenger ikke å synes synd på gutten for det. En stor del av barn ender jo opp med å se dette uten at foreldrene har lagt opp til det. Jeg tviler på at de har sex på stuebordet, for å si det sånn Endret 27. november 2014 av Grønn Frosk 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå