elma42 Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 (endret) Hei! Jeg har kjøpt en ny toalettmappe til kjæresten min, og tenkte jeg skulle fylle den med litt forskjellige saker og ting. Har dere noen forslag til hva dette kan være?? :-) Har planer om å legge med litt hudpleie, men kommer ikke på noe mer... Hvis det hjelper med å komme på noe, så er han i førstegangstjeneste. Endret 26. november 2014 av elma42
Gjest Lille-pus Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Barberer han seg i ansiktet? Hvis han gjør det så kan jo en skikkelig barberkost og barbersåpe være en idè litt utenom det vanlige.
Gjest avocadoen Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Barberblader, deodorant, massasjeolje, dusjsåpe, shampo
ninuska_ Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Barberer han seg i ansiktet? Hvis han gjør det så kan jo en skikkelig barberkost og barbersåpe være en idè litt utenom det vanlige. Tips til hvor man kan få en ordenlig barberkost?
Gjest Lille-pus Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Tips til hvor man kan få en ordenlig barberkost? Skal innrømmet det ikke er den artikkelen jeg oftest handler, men om vi holder oss innenlands så har de noen hos Gents, og det er ekte vare så regn med at pusegutt vil finne kosten svæært interessant
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Deodorant, parfyme, aftershave, massasjeolje, barberhøvel/maskin, dusjsåpe, sexy undertøy som du kan ta på deg, flaxlodd, snop, øl... Anonymous poster hash: 6192a...3d9
elma42 Skrevet 27. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2014 Takk for gode forslag :-) Mange praktiske forslag her, men er det noen som har noe mer koselig forslag? :-) Litt mer kjærestegreier. Sexy undertøy var et veldig godt forslag
Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Ærlig talt... Jeg takket for gode praktiske forslag SOM JEG SKAL TA I BRUK, men jeg vil jo gjerne legge oppi noe koselig også... Hva er galt med det???? Ja, han er i førstegangstjeneste, men han kommer jo hjem på perm, og da kan vi fint ta i bruk litt sexy undertøy Mye rart du kan putte i den da, men jeg synes det er litt teit å putte en dametruse i gaven til kjæresten. Da er det bedre å ha den på og så kan det være en del av gaven f.eks. Er jo ikke han som skal bruke den så Praktiske boksere er også veldig greit. Om han er rundt indre troms vil jeg anbefale ullboksere. Det kommer godt med nå som det allerede er ekstremt kaldt der oppe (sier forsvarsgutta). En julegave trenger aldri handle om sex heller. Det jeg kjøper til min samboer er så praktisk som du bare kan få det, og det blir han utrolig glad for. Om du også vil ha andre praktiske ting så er det greit med ekstra batteri til mobilen (sånn man lader opp og tar med så har man mange timer ekstra batteri). Flott når han er på øvelse om de glemmer lader i vogna (opplevd det med min utrolig mange ganger.. Fikk ikke tak i kjæresten på en uke ofte fordi de glemte lader). Så er det enklere for dere å ha kontakt? Det er også veldig fint med hjemmelagde ting. Synes denne er en fin ide: Om du vil ta helt av så kan du også se på kondomeriet sine nettsider
Litjmusa Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Mye rart du kan putte i den da, men jeg synes det er litt teit å putte en dametruse i gaven til kjæresten. Da er det bedre å ha den på og så kan det være en del av gaven f.eks. Er jo ikke han som skal bruke den så Praktiske boksere er også veldig greit. Om han er rundt indre troms vil jeg anbefale ullboksere. Det kommer godt med nå som det allerede er ekstremt kaldt der oppe (sier forsvarsgutta). En julegave trenger aldri handle om sex heller. Det jeg kjøper til min samboer er så praktisk som du bare kan få det, og det blir han utrolig glad for. Om du også vil ha andre praktiske ting så er det greit med ekstra batteri til mobilen (sånn man lader opp og tar med så har man mange timer ekstra batteri). Flott når han er på øvelse om de glemmer lader i vogna (opplevd det med min utrolig mange ganger.. Fikk ikke tak i kjæresten på en uke ofte fordi de glemte lader). Så er det enklere for dere å ha kontakt? Det er også veldig fint med hjemmelagde ting. Synes denne er en fin ide: Om du vil ta helt av så kan du også se på kondomeriet sine nettsider Hvor fant du denne? God idė
Gjest avocadoen Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Hvor fant du denne? God idė Pinterest! er bare å søke på "52 reasons I love you" og så skal det komme fram en del ting. Laget den selv til samboer. Han ble veldig glad
Avalon Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Tråden er ryddet for personangrep samt svar på dette. - Avalon, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå