Gå til innhold

Uttales Joico, med k eller s?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest the imp

Det uttales med k, altså joiko. Om håret ditt blir tungt av kuren kommer helt an på hvor tørt og ødelagt håret ditt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "Joiso" eller "Joiko"? Og er K-pak hårkuren bra? Håret blir ikke tungt?

Ja, det er Joiko! :-) Har lyst å prøve jeg og! Det er nok tilpasset til veldig ødelagt hår har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Joico har også mange gode produkter for ikke fullt så ødelagt eller tørt hår også, men de har jo den karakteristiske bananlukten de fleste av dem, så mange klarer dem ikke pga det. Selv bruker jeg nå Kerapro shampo, Lite balsam og intensive moisture treatment moisturizer som kur. Jeg har da hår som er litt slitt/tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Joico har også mange gode produkter for ikke fullt så ødelagt eller tørt hår også' date=' men de har jo den karakteristiske bananlukten de fleste av dem, så mange klarer dem ikke pga det. Selv bruker jeg nå Kerapro shampo, Lite balsam og intensive moisture treatment moisturizer som kur. Jeg har da hår som er litt slitt/tørt.[/quote']

Hehe, er det joico som har banan-lukt ja. Hadde en balsam fra joico. Først elsket jeg lukten, men nå blir jeg litt kvalm av bare tanken. Men bra var den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Kuren K-PAK er først og fremst en proteinkur for hår som er ødelagt etter kjemiske behandlinger. Er håret ditt bare tørt, er Moisturizer fra samme merke bedre, den er helt rå, og gjør håret silkemykt og blankt. Men den lukter også ekkelt banan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp
Kuren K-PAK er først og fremst en proteinkur for hår som er ødelagt etter kjemiske behandlinger. Er håret ditt bare tørt' date=' er Moisturizer fra samme merke bedre, den er helt rå, og gjør håret silkemykt og blankt. Men den lukter også ekkelt banan.[/quote']

Kan skrive under på at den kuren er bra. Det er denne jeg bruker nå, og håret blir kjempefint av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...