AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Julebordsesongen er igang og jeg har dessverre ikke så pene bein at jeg kan gå uten strømpebukse når jeg har på kjole. Må derfor gå til innkjøp av et par sorte nylonstrømpebukser. Det er en jungel av butikker med slike strømpebukser og umulig å se utenpå pakningen hvilke som er finest og holder best. Kan dere komme med noen tips til merker/butikker (i Oslo) som dere anbefaler? Anonymous poster hash: 6420c...111
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Nå kommer det nok snart noen fancy tips med tilhørende linker og oppfordring om å begynne med hoftebelte etc. Anonymous poster hash: bc54f...947 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Wolford og Oroblu kom klart best ut i TV2s test forrige uke... Personlig liker jeg Wolford best... enten modellen Satin Touch 20... og enda bedre; Neon 40! :-)Anonymous poster hash: 2bd6d...9bf
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Nå kommer det nok snart noen fancy tips med tilhørende linker og oppfordring om å begynne med hoftebelte etc. Anonymous poster hash: bc54f...947 Anonymous poster hash: cb5a2...667
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Hvorfor googler du ikke, strømpebukse best i test? Anonymous poster hash: d77da...ed6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Takk for tips! Kan sjekke ut Wolford og Oroblu. Istad kjøpte jeg en trepakning med matte strømpebukser fra H&M, bare for å teste sammen med kjolene jeg skal velge mellom. Synes faktisk ikke de så så ille ut til å være billigstrømpebukser. Er det noen som vet hvor holdbare disse er og er enig med meg i at de er fine? Er så dårlig til å se sånt... Anonymous poster hash: 6420c...111
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Hvorfor googler du ikke, strømpebukse best i test?Anonymous poster hash: d77da...ed6 Jeg gjorde det, men i den nyeste testen sto det ikke noe om hvem som er finest på. Er ikke meningen med et forum at man kan spørre om sånne ting? Anonymous poster hash: 6420c...111
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Jeg gjorde det, men i den nyeste testen sto det ikke noe om hvem som er finest på. Anonymous poster hash: 6420c...111 Sto det bare hvilken som er finest av? Anonymous poster hash: 61bfa...514
h/k Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Takk for tips! Kan sjekke ut Wolford og Oroblu. Istad kjøpte jeg en trepakning med matte strømpebukser fra H&M, bare for å teste sammen med kjolene jeg skal velge mellom. Synes faktisk ikke de så så ille ut til å være billigstrømpebukser. Er det noen som vet hvor holdbare disse er og er enig med meg i at de er fine? Er så dårlig til å se sånt... Anonymous poster hash: 6420c...111 De strømpebuksene fra hm som er solgt en og en er så bra! Har vasket de to-tre ganger og de er like fine.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #10 Skrevet 26. november 2014 Jeg har prøvd så mange, og har til slutt landet på Pierre Robert sine hold-in strømpebukser i den lyseste fargen. Den er matt og blir nesten usynlig på leggene (jeg er ikke noe fan av de som skinner). Hold-in-egenskapene er ikke noe å skryte av. Anonymous poster hash: 2eecb...0b3
tdm900 Skrevet 27. november 2014 #11 Skrevet 27. november 2014 Cubus har også noen fine strømpebukser, riktignok med holdin, men de sitter godt oppe og er fine å ha på seg, og lager ikke striper som de aller billigste kan gjøre
tdm900 Skrevet 27. november 2014 #13 Skrevet 27. november 2014 Oroblu og Wolford koster riktignok litt, men de er desto bedre å ha på seg Så ikke noe rart de to ble favoritten i testen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå