AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #21 Skrevet 26. november 2014 25 cm prøvd hester før?. tror du vil finne stor tilfredstillelse der. Anonymous poster hash: 3b9c2...c99 5
Timza Skrevet 26. november 2014 #22 Skrevet 26. november 2014 ca 15 cm, noe rundt der? Hvis jeg kunne designet den selv ville jeg kanskje valgt at den var mer bøyd for å nå G- punktet uansett stilling Med det sagt har jeg egentlig bare hatt en partner hvor jeg kunne ønske størrelsen på penis var noe annerledes enn den var. Altså en penis som bøyde seg i alle retninger etter behov?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #23 Skrevet 26. november 2014 prøvd hester før?. tror du vil finne stor tilfredstillelse der. Anonymous poster hash: 3b9c2...c99 Hehe ja tror hester er eneste utvei på dette problemet:PAnonymous poster hash: 19a9e...d6e
frøkna Skrevet 26. november 2014 #24 Skrevet 26. november 2014 Altså en penis som bøyde seg i alle retninger etter behov? haha, ja hadde ikke det vært fint a?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #25 Skrevet 26. november 2014 Hehe ja tror hester er eneste utvei på dette problemet:PAnonymous poster hash: 19a9e...d6e Tror jeg også, de kan sikkert kjøre henne så hardt at hun kjenner det kiler i halsen. 25-30 cm og da tror jeg hun er mer en fornøyd. Anonymous poster hash: 3b9c2...c99
Cowboy Lotte Skrevet 26. november 2014 #26 Skrevet 26. november 2014 prøvd hester før?. tror du vil finne stor tilfredstillelse der. Anonymous poster hash: 3b9c2...c99 Mennesker kan også ha den størrelsen... Men er vel bare sjalusi som råder her...
Timza Skrevet 26. november 2014 #27 Skrevet 26. november 2014 haha, ja hadde ikke det vært fint a? Finnes jo peniser i "penis-verdenen" som ligner på halene til griser. Altså peniser som ligner en skrue. Da treffer man jo alt ettersom hvor langt inn man går. Weird, hvor er den dildoen!? ^^
Timza Skrevet 26. november 2014 #28 Skrevet 26. november 2014 Mennesker kan også ha den størrelsen... Men er vel bare sjalusi som råder her... Kommer aldri til å være sjalu på 25 cm penis. På 99,99999% av kvinner så ville man kun kunne brukt 60% av pikken. Hva er vitsen. 2
Gjest Chloe87 Skrevet 26. november 2014 #29 Skrevet 26. november 2014 Nå har ikke jeg peiling på hvilken størrelse kjæresten min er (slikt spør man vel ærlig talt ikke om), men han er perfekt!
absinthia Skrevet 26. november 2014 #30 Skrevet 26. november 2014 Dersom jeg hadde en slem kjæreste som jeg ville ta igjen på,,kunne jeg tenkt meg at den var en meter, for da hadde han svimt av når han hadde fått ereksjon Synes ellers det greit med den de har hatt.
frøkna Skrevet 26. november 2014 #31 Skrevet 26. november 2014 Finnes jo peniser i "penis-verdenen" som ligner på halene til griser. Altså peniser som ligner en skrue. Da treffer man jo alt ettersom hvor langt inn man går. Weird, hvor er den dildoen!? ^^ Oi, man lærer noe nytt hver dag! Jeg bruker dildo, og det var da tanken slo meg. Jeg bruker nemlig en G- punkts dildo som treffer G punktet så hardt som ingen naturlig penis ville klart! Ikke at en naturlig penis skuffer meg, den kan gjøre spennende ting en dildo aldri ville fått til ja takk begge deler
Timza Skrevet 26. november 2014 #32 Skrevet 26. november 2014 Oi, man lærer noe nytt hver dag! Jeg bruker dildo, og det var da tanken slo meg. Jeg bruker nemlig en G- punkts dildo som treffer G punktet så hardt som ingen naturlig penis ville klart! Ikke at en naturlig penis skuffer meg, den kan gjøre spennende ting en dildo aldri ville fått til ja takk begge deler Bare å ta opp dildoen under lek det, så får du begge verdener under samme lek. ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #33 Skrevet 26. november 2014 Mennesker kan også ha den størrelsen... Men er vel bare sjalusi som råder her... Haha du kan jo bare fortsette å fantasere om disse "monsterpikkene" i drømmene. Sjalusi er det siste jeg tenker på. Å ha en pikk på 25 cm ville vært mere til plage enn nytelse. Har nermere 20 cm selv og har bunnet alle jeg har vært med, så kunne gjerne hatt en mindre pikk der jeg kunne bruke hele stasen.Anonymous poster hash: 19a9e...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #34 Skrevet 26. november 2014 Oi, man lærer noe nytt hver dag! Jeg bruker dildo, og det var da tanken slo meg. Jeg bruker nemlig en G- punkts dildo som treffer G punktet så hardt som ingen naturlig penis ville klart! Ikke at en naturlig penis skuffer meg, den kan gjøre spennende ting en dildo aldri ville fått til ja takk begge deler Bare å bruke dildo ilamme kuken i musa. Det er digg noen ganger. Men husk på å være skikkelig våt og litt glidemiddel.Anonymous poster hash: 19a9e...d6e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #35 Skrevet 26. november 2014 Hadde den vært under ¹³ cm og tynn i tillegg hadde jeg ikke vært mye fornøyd, helt ærlig. Men en på rundt 18 - 20 er perfekt. Tar gjerne mer også. Og grei tykkelse. Og selvfølgelig, han må kunne sine saker også. Hvis ikke kunne den likesågodt vært 8 cm. Anonymous poster hash: 8e49e...38c 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #36 Skrevet 26. november 2014 Hadde den vært under ¹³ cm og tynn i tillegg hadde jeg ikke vært mye fornøyd, helt ærlig. Men en på rundt 18 - 20 er perfekt. Tar gjerne mer også. Og grei tykkelse. Og selvfølgelig, han må kunne sine saker også. Hvis ikke kunne den likesågodt vært 8 cm. Anonymous poster hash: 8e49e...38c Gjerne mer enn 20 cm? Hvor dyp om jeg tørr å spørre? Finnes det virkelig damer som får inn mere enn 20 cm, bortsett fra cowboy-laila?Anonymous poster hash: 19a9e...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #37 Skrevet 27. november 2014 Gjerne mer enn 20 cm? Hvor dyp om jeg tørr å spørre? Finnes det virkelig damer som får inn mere enn 20 cm, bortsett fra cowboy-laila?Anonymous poster hash: 19a9e...d6e Hva vet du om hvor dyp hun er? 😜 min samboer har ca 20.kan gjøre vondt når han bunner meg i doggy, så er ikke alltid han får gå helt inn da. Men følelsen av å bli skikkelig fylt opp og "strukket" av et deilig mannelem er fantastisk. Anonymous poster hash: 8e49e...38c
Gjest Strandet Skrevet 27. november 2014 #38 Skrevet 27. november 2014 Hvis den var for lang kunne en satt på en en tatovering som indikerte dybde, slik som på båt.. 1
MarianneE Skrevet 27. november 2014 #39 Skrevet 27. november 2014 Om jeg kunne velge.... Ville beholdt den akkurat som den er. 1
Cowboy Lotte Skrevet 27. november 2014 #40 Skrevet 27. november 2014 Kommer aldri til å være sjalu på 25 cm penis. På 99,99999% av kvinner så ville man kun kunne brukt 60% av pikken. Hva er vitsen. Tror ikke du hadde sagt det samme om du hadde hatt stor penis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå