Gå til innhold

Bilde av kjolen min!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:  Lita er jeg nok ikke, er 174 cm hoey og med haler paa selve dagen var jeg nok nesten 180....Skulle gjerne hatt masse moerkt haar, da! Slik som resten av familien...og brune oyne...neida, er noksaa fornoyd  :-)  

Hvordan var det naa du saa ut igjen, MrsL? Maa inn i albumet og sjekke!  

Klem

:ler:

Det var ikke ment vondt da. Men det er rart hvordan du danner deg ett bilde av noen og når du ser bilde så stemmer det overhodet ikke.

Trodde du noe om meg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naa har jeg vaert og kikket i albumet - saa fine dere var! Jeg forestilte meg deg som hoey og moerk (og det var du jo!), saa jeg var ikke saa langt i fra! Trodde kanskje du lignet litt paa Monica i Friends!

Skrevet
Naa har jeg vaert og kikket i albumet - saa fine dere var! Jeg forestilte meg deg som hoey og moerk (og det var du jo!)' date=' saa jeg var ikke saa langt i fra! Trodde kanskje du lignet litt paa Monica i Friends![/quote']

*Nysgjerrig nå* Hva fikk deg til å tro jeg lignet henne? Har nemlig fått høre flere ganger at personligheten ikke er så ulik :ler:

Høy og mørk? Tja, mørk og 1.72 er vel bra

Skrevet

Kanskje personligheten skinner litt gjennom her paa kg?! Du virker som en ryddig, artig jente med bein i nesa - litt som Monica!

Lunacia - tusen takk skal du ha for at du lastet opp bildene for meg - ingen av dem skal brukes i takkekortet, jeg holder det litt hemmelig siden du snart faar et i posten!

Skrevet

Så flotte dere var Popelka!Har lest her inne i et par år nå, husker ikke helt når jeg først leste om deg, men har hele tiden forestilt meg at du så veldig,veldig barnslig ut..Sikkert pga avataren :-)

Skrevet

:oops: Jeg er stolt av aa vaere litt barnslig!! Men jeg ser kanskje ikke saa barnslig ut....dvs jeg blir noen ganger spurt om legg som viser at jeg er over 18 (ikke ofte, riktignok!). Men lillebrodrene mine spoker med at jeg er lillesosteren deres, de synes jeg er litt umoden noen ganger :ler: Men jeg kan vaere voksen naar jeg vil!

Skrevet

Forresten - kjolen din var bare helt nydelig! Skikkelig prinsesse, var du! Tror jeg hadde valgt noe lignende hvis jeg hadde kjopt kjole.....skulle oenske jeg kunne gifte meg om igjen, jeg! Brudekjoler er bare saa fine...

Skrevet
Kanskje personligheten skinner litt gjennom her paa kg?! Du virker som en ryddig, artig jente med bein i nesa - litt som Monica!

Tror du har tatt meg på kornet :-) Takk for det som jeg tar som et kompliment :-)

Skrevet
Lunacia - tusen takk skal du ha for at du lastet opp bildene for meg - ingen av dem skal brukes i takkekortet' date=' jeg holder det litt hemmelig siden du snart faar et i posten![/quote']

Oh! :gledeseg:

Det blir spennende å se hvordan det bildet er! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...