Gå til innhold

Bilde av kjolen min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig kjole. Og du har meget god grunn til å være fornøyd med brudebuketten din. Du var i det hele tatt en nydelig brud, Popelka. :)

Skrevet

Har sagt det før, og sier det igjen, du var utrolig nydelig! Du strålte sånn! :klem:

Skrevet

Mmmmm..... vakkert..

:dagensrose:

Skrevet

FLOTT..Morro og se deg,hadde dannet ett bilde av deg,men det stemte ikke i det hele tatt... :-)

Skrevet
:ler: Enig med JEA. Du var nydelig. Og rart det der med at man danner seg ett bilde av brukerne her inne også stemmer det overhodet ikke når du ser bilder.......
Skrevet
Nydelig var du.

:enig_animasjon: :enig_animasjon:

Skrevet

Skjønner at du var fornøyd med buketten! Den var enkel, men kjempe fin! :dagensrose:

Skrevet
FLOTT..Morro og se deg' date='hadde dannet ett bilde av deg,men det stemte ikke i det hele tatt... :-)[/quote']

He he, naa ble jeg nysgjerrig :ler: HVordan trodde dere jeg saa ut?!

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, forresten!!

Skrevet

:ler: Lita er jeg nok ikke, er 174 cm hoey og med haler paa selve dagen var jeg nok nesten 180....Skulle gjerne hatt masse moerkt haar, da! Slik som resten av familien...og brune oyne...neida, er noksaa fornoyd :-)

Hvordan var det naa du saa ut igjen, MrsL? Maa inn i albumet og sjekke!

Klem

Skrevet

Popelka: Bildene du sendte er fikset og lastet opp i albumet her. :) Under mitt nick, men det gjør kanskje ikke så mye. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...