Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha på dere på julaften i år? :)

Begynt å bli litt stresset fordi jeg ikke har rukket å tenke så mye på det ennå.. :laugh: Men tror valget faller på denne godbiten fra McQueen på selve kvelden:

http://www.net-a-porter.com/product/458404/Alexander_McQueen/tulip-jacquard-mini-dress

Mannen skal ha rødtonet slips og pocketsquare, så tror det kan bli stilig i kombinasjon :) På dagtid har jeg planer om å finne en hvit silkebluse,som jeg skal kombinere med et knelangt highwaistskjørt fra Hervé Leger og enkle sorte pumps. Usikker på hvilke sko og veske jeg skal kombinere McQueen-kjolen med, det får bli neste utfordring :P

Hva med dere?

Anonymous poster hash: 82e10...342
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penkjole og ullsokker :P Har mange finkjoler, så jeg pleier å bestemme meg samme dag. Jeg blir sykt kald av nylonstrømper, så jeg tar på meg noen "fine" raggsokker.

• Liker 2
Skrevet

Wow, jeg tror nesten bare det er Lille-pus som kan matche deg rent prismessig. Jeg går i en gammel kjole jeg elsker, den har paljetter i rødt og svart. Jeg tror jeg betalte 500,- for den i 2001.

Anonymous poster hash: 0cda9...1dc
  • Liker 7
Gjest Haaploes
Skrevet

Dere har mer fancy julaften enn oss!

Her blir det en pen kjole, ikke nyttårsaftenpen, men pen. Hvilken jeg ender opp med får jeg bestemme meg for før jeg reiser hjem til jul. Kjolen matches (mer eller mindre) med tøfler eller ullsokker som Talbot over her, da jeg lider av kronisk kalde føtter.

Skrevet

Litt usikker på hva det blir, har ikke funnet den perfekte pysjen ennå.

• Liker 5
Skrevet

Skal synge i kirken med koret mitt på julaften, så på dagtid blir det kremhvit silkeskjorte, sort a-formet skjørt og sorte pumps. Mulig jeg bytter overdel eller skifter til kjole på kveldstid.

Gjest AnneShirley
Skrevet

En behagelig penkjole og ullsokker :)

Skrevet

Er vi på hytta, går vi i ullklær fra Janus. Er på Amfi på GC blir det sommerkjole og sandaler. Venter på billigere flybilletter.

Anonymous poster hash: e5406...af1

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare kjole på julaften hvis jeg skal i kjerka og det skal jeg ikke i år, så det blir nok en julaften tilbragt hovedsakelig i joggebuksa :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nattbukse og t-skjorte. Ser ikke mennesker da.

Skrevet

Vanlige penklær.

Anonymous poster hash: 150f0...b19
Skrevet

Hva er poenget med å si hvor kjolen/blusen/skjørtet er kjøpt?

I så fall: jeg skal ha på en rød kjole med svart mønster fra Dolce Gabbana flagshipet i Milano, med strømpebukse fra Cubus og sko fra...tja si det.

Anonymous poster hash: a0b0a...031

• Liker 5
Skrevet

Enten en kjole eller et skjørt og en topp som jeg finner i skapet på formiddagen. Ikke noe planlagt.

Skrevet

I år skal jeg ha på meg en ny plommerød, stroppløs kjole med blonder :)

Skrevet

Nattbukse og t-skjorte. Ser ikke mennesker da.

Ikke la antrekket hindre deg i treffe andre, hvis du har lyst på selskap da.

Det viktigste er deg :nigo: , ikke hva du har på deg.

Anonymous poster hash: 1a4fa...c26

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ikke la antrekket hindre deg i treffe andre, hvis du har lyst på selskap da.

Det viktigste er deg :nigo: , ikke hva du har på deg.

Anonymous poster hash: 1a4fa...c26

Har ikke lyst å treffe andre på julaften ;)

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg tar på meg ullundertøy i silke, gode vintersko, lue, skjerf, hansker og en litt ok overdel og svarte bukser eller et ikke for kort halvlangt skjørt og svarte bomullsstrømper med longs under. Ullsokker i veska.

Bruker aldri være noe stivt, men ok å føle seg vel, og har egentlig ikke tenkt over hva jeg skal ha på meg om tre ukers tid. Kommer ikke til å kjøpe nye klær før jul i alle fall, venter til salget begynner.

Skrevet

Tror jeg tar på meg ullundertøy i silke, gode vintersko, lue, skjerf, hansker og en litt ok overdel og svarte bukser eller et ikke for kort halvlangt skjørt og svarte bomullsstrømper med longs under. Ullsokker i veska.

Bruker aldri være noe stivt, men ok å føle seg vel, og har egentlig ikke tenkt over hva jeg skal ha på meg om tre ukers tid. Kommer ikke til å kjøpe nye klær før jul i alle fall, venter til salget begynner.

:klo:

Anonymous poster hash: 0cda9...1dc

• Liker 17
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

I år må jeg faktisk velge ut kjolen et par dager i forkant da vi skal reise bort. Ellers pleier jeg å vente til ca kl. 16.00 på julaften før jeg bestemmer meg. På dagen er det pysj som gjelder ;)

Skrevet

Hvordan går det an da? Er ikke ullundertøy vanligvis i.. ull?

Anonymous poster hash: 0b9e6...968

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...