Gjest Er det noe å bry seg om? Skrevet 24. juli 2004 #1 Skrevet 24. juli 2004 Min mann jobber et sted hvor han har veldig lite kontakt med andre. Så han går veldig mye alene på jobben. Han begynner veldig tidlig, så han pleier å dusje kvelden før slik at han kan bli kjapt ferdig om morgenen. Første gang vi møtte sjefen hans, så hun helt vanlig ut. Andre gang vi møtte henne, så det ut som om hun hadde pyntet seg. Jeg har ikke sett henne siden. Saken er den at når min mann skal på jobb, så gjør han som beskrevet over. Men jeg har lagt merke til at de gangene sjefen skal komme innom, så tar han parfyme på seg om morgenen før han går. Kanskje jeg overreagerer, men saken er den at når vi tidligere har diskutert hans eks-kjærester, så sa han at en av hans ekser, minner litt om sjefen hans. Jeg er veldig sjalu av meg, så det kan være at jeg blåser opp en fjær til fem høns. Men det er litt vondt å tenke slik. Vi er temmelig nygift. Hva synes dere?
Gjest baby-E Skrevet 24. juli 2004 #2 Skrevet 24. juli 2004 Første gang vi møtte sjefen hans, så hun helt vanlig ut. Andre gang vi møtte henne, så det ut som om hun hadde pyntet seg. det kan jo hende at dette var ren tilfeldighet... Men jeg har lagt merke til at de gangene sjefen skal komme innom, så tar han parfyme på seg om morgenen før han går. Pleier ikke du å ta på deg parfyme om du veit at du skal treffe på noen. Det gjør hvertfall jeg. Jeg pleier ikke ta på meg parfyme om jeg bare skal gå her hjemme, men derimot om jeg skal treffe noen, eller jeg skal få besøk. så sa han at en av hans ekser, minner litt om sjefen hans. oki...her forstår jeg at du blir litt nervøs, men om du tenker etter, er det vel en grunn til at det er deg han er gift med, og ikke eksen. Syns ikke du skal bekymre deg, jeg. Men om du virkelig har problemer med dette, syns jeg du skal ta det opp med din mann. baby-E :dagensrose:
Nabodama Skrevet 24. juli 2004 #3 Skrevet 24. juli 2004 Jeg elsker mannen min, og kunne ikke tenke meg å komme i nærheten av å være utro engang. Det er bare ham jeg vil ha, for å si det kort. Likevel liker jeg at menn jeg synes er attraktive legger merke til meg. Jeg liker at naboen ser på meg med et glimt i øyet, og at kollegaen min tar en ekstra titt. Jeg legger vekt på utseendet mitt, og kanskje litt ekstra hvis jeg vet jeg kommer til å møte f.eks kollegaen min. (Pynter meg for mannen min også, forresten) Det er bare små lyspunkter i hverdagen, ikke noe mer. Ikke noe flørt og tull.
Dragoline Skrevet 24. juli 2004 #4 Skrevet 24. juli 2004 Det er så sant, vi kvinner er slik. Men menn er ikke like forfengelige og tenker slik i hverdagen. Så ja.. jeg ville reagert. Vanskelig å si hva en skal gjøre i en slik situasjon. Du kan jo vise eller si at du er ops på det. i tilfelle han tenker i de baner. Noe mer er det velikke å gjøre, vil han finne på noe tull kan du ikke stoppe det uansett. Men da vil du garantert få vite det en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå