AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg har fått en merkelig smerte i det ene brystet. Det har vart i ca en og en halv uke. Smerten er ikke konstant, og den kommer bare når det er stor bevegelse i brystet. Feks når jeg tar av meg bh-en, og brystet "faller ned". Eller når jeg snur meg over på den siden, i sengen. Smerten kommer hver gang jeg snur meg til den siden, når jeg ligger. Smerten kan best beskrives som en sviende, stikkende følelse. Det kjennes ut omtrent som når man får en sprøyte med et stoff som svir. Det er en helt intens smerte, som varer 2-3 sekunder før den blir borte. Det er ikke en sånn type smerte/ømhet som en får i forbindelse med menstruasjonssyklusen. Er det noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: 6099c...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #2 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg hadde det samme. Det gikk over like fort som det kom og legen fant ingen kuler i brystet. Anonymous poster hash: f658f...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Del Skrevet 26. november 2014 Smerter er som oftest bra. MEN, du skal alltid sjekke ut brystene om du oppdager noen forandringer som f.eks smerter, stiklinger, kuler, buler inn, forandret brystvorte, væsking ol. Ta en tur til fastlegen og få evt henvisning til Brystdiagnostisk senter. Det er alltid bedre å gå 1000 ganger for mye enn èn gang for lite når det gjelder brystene Anonymous poster hash: 1274f...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå