Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips fra dere.

Vi har nye vinduer, og i motsetning til tidligere, så har vi nå vindusrammer, med to sidemonterte vinduer inni. Som dette bildet:

S2-11.jpg

Jeg klarer ikke helt se hva det er som faktisk er best.

Det blir veldig rart å kun ha feks en stjerne i ett av de to vinduene, så det ser jeg for meg som uaktuelt. Men dere som har slike vinduer, hva syntes du er penest?

En stor stjerne som bruker vindu på begge sider av midtrammen, men som blir delvis skjult på midten, eller en mindre dekorasjon i hvert vindu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen inputs? :)

Skrevet

Stor stjerne midt på, andventsstake, eller to små stjerner eller lysende adventskuler. Du får og stjerner på stativ som en lampe som du kan ha stående litt mot siden.. Prøv deg fram, jeg er glad i symerti, men det er ikke alltid det blir det peneste..

Skrevet

Da jeg hadde sånne vinduer så pleide jeg å pynte med en stor stjerne midt på.

Skrevet

Da jeg hadde sånne vinduer så pleide jeg å pynte med en stor stjerne midt på.

Det så ikke rart ut i og med at midten blir borte i midtstolpen på vindu?

Skrevet

Det så ikke rart ut i og med at midten blir borte i midtstolpen på vindu?

Det kommer kanskje an på hvor bred denne stolpen er? Hos oss funket det bra, men tror ikke det hadde funket om stjernen var liten.

Skrevet

En stjerne i hvert vindu :)

Anonymous poster hash: fbb7b...a44

Skrevet

Hadde slikt vindu en gang. Du så ikke stjernen utenifra. Hva med å ha lysslynge eller noe sånt rundt vinduet i stedet?

Skrevet

Jeg har en stor sirkel med lys på midten. Den er såpass stor at den synes godt utenfra også og jeg synes ikke det er rart med stolpen i midten.

Du må nesten prøve deg frem med hva du synes er finest. Det bør nok være litt stor pynt hvis den skal være på midten.

Skrevet

Sånn gjør jeg det :)

Anonymous poster hash: 42c02...a11

Skrevet

Sånn gjør jeg det :)

Skrevet

Skulle legge bilde til deg fra vårt vindu som er slik.... Men filen ble for stor knipset med ipad :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...