Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til greie julekalendere som kan kjøpes ferdige på butikken? Te-kalender, sjokoladekalender med litt mer eksklusiv sjokkis en smarties, hudpleiekalender el. Hvor kan man få tak i slikt?

Anonymous poster hash: 5dce0...b84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Body shop har julekalender, koster over 1000 kroner.

Hvor bor du? kanskje litt lettere å komme med tips da, for kanskje noen her er derfra og vet om butikker som selger det du spør om.

Anonymous poster hash: bb639...8f7
Skrevet

Jeg kjøpte kalender til meg selv på jernia (tror de har den på jordbærpikene også), en sånn med flere typer te i lukene.

Skrevet

Jeg hadde den med te fra Jernia i fjor. Noen veldige gode, og noen ikke fult så gode teer, men koselig uansett. De litt større matbutikkene har noen fine sjokoladekalendere også. Kommer ikke på hvilke det var akkurat nå, men sto og vurderte en her om dagen. Og så syntes jeg Kinder-kalenderen var veldig god det året jeg hadde det :fnise:

Skrevet

Anbefaler ikke Body Shop sin. I så fall bør du kjøpe den i Danmark. I Danmark har de forresten veldig stort utvalg av julekalendere, hvis du tilfeldigvis skal en tur dit :)

Neglelakk-kalender har jeg sett, det var på et parfymeri.

Skrevet

Anbefaler ikke Body Shop sin. I så fall bør du kjøpe den i Danmark. I Danmark har de forresten veldig stort utvalg av julekalendere, hvis du tilfeldigvis skal en tur dit :)

Neglelakk-kalender har jeg sett, det var på et parfymeri.

Av ren nysgjerrighet; hvorfor anbefaler du ikke BS sin? :)

Anonymous poster hash: b2c7e...5ee

Skrevet

Av ren nysgjerrighet; hvorfor anbefaler du ikke BS sin? :)

De tar 1200,- for den her i Norge. I Danmark så koster den 500,- (de har 3 størrelser i Danmark) - det man får i kalenderen i år er kun små (og gjerne unyttige) ting. Min søster har åpnet sin kalender allerede, og det var det bl.a 3 små såper, ellers var det mye små flasker med dusjsåpe (hvor mange små dusjsåper har man egentlig lyst på? :P)

Den største i Danmark koster 1000,- og der får man store, og bra ting (gode oljer, parfyme, stor body butter).

Ikke bruk så mye penger på kalenderen her i Norge. Dersom du ønsker deg gode produkter fra Body Shop så kjøper du dem heller utenom :)

Skrevet

De tar 1200,- for den her i Norge. I Danmark så koster den 500,- (de har 3 størrelser i Danmark) - det man får i kalenderen i år er kun små (og gjerne unyttige) ting. Min søster har åpnet sin kalender allerede, og det var det bl.a 3 små såper, ellers var det mye små flasker med dusjsåpe (hvor mange små dusjsåper har man egentlig lyst på? :P)

Den største i Danmark koster 1000,- og der får man store, og bra ting (gode oljer, parfyme, stor body butter).

Ikke bruk så mye penger på kalenderen her i Norge. Dersom du ønsker deg gode produkter fra Body Shop så kjøper du dem heller utenom :)

Aha, ja det er sant det. Det er vel begrenset for hvor mange små flasker dusjsåpe man ønsker. Det fine hadde jo vært om det var små utgaver av det meste de kan by på; leppomade, bodylotion, håndkrem, shampo, balsam, dusjsåpe, hårkur, lipgloss/leppestift, øyenskygge, fotkrem, skrubbehansker osv :) Men det hadde vel blitt for dyrt for dem kanskje.

• Liker 2
Skrevet

XXL har tekalender til 99kr :) Se i kundeavisen deres på nett så finner du den.

Skrevet

Advent-Kalender har en bra oversikt over kalendere på internett.

Ellers har som sagt over Body Shop, har sett på Kicks og en med duftlys i en interiørbutikk.

Gå å let i butikkene dersom du ønsker en spesiell.

Skrevet

Eller man lager ganske enkelt sin egen kalender!

Går og fint an å aliere seg med en venninne eller andre og lage kalender til hverandre. Da vet man gjerne hva den andre liker.

Anonymous poster hash: db648...5df

Skrevet

Aha, ja det er sant det. Det er vel begrenset for hvor mange små flasker dusjsåpe man ønsker. Det fine hadde jo vært om det var små utgaver av det meste de kan by på; leppomade, bodylotion, håndkrem, shampo, balsam, dusjsåpe, hårkur, lipgloss/leppestift, øyenskygge, fotkrem, skrubbehansker osv :) Men det hadde vel blitt for dyrt for dem kanskje.

Jeg synes kalenderen var veldig ensidig, hvis man ønsker ting til hele kroppen så bør man kjøpe den største versjonen (men den får man kun i utlandet :().

Skrevet

Om du bor i Oslo, så har Pascal sjokoladekalender :laugh:

Anonymous poster hash: 15d5e...899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...