Gjest Gurgemeie Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 F.eks katten min er litt rar av og til, og jeg ler mye av ting han gjør. Han elsker å leke med strikk. Altså, mine strikk så en gang fant jeg en hel haug med strikk under senga mi, fordi om jeg lar et strikk ligge framme, så ligger det ikke der lenge. Han leker med de, og så samler han på de. Haha, jeg måtte le da jeg fant den svære haugen. En annen ting jeg syns er morsomt, er at han er så spesiell. Han har så stor personlighet, og av og til er han ganske klønete. Jeg har en ribbevegg som går opp til en hems, så en dag fant han ut at han skulle klatre opp ribbeveggen Det så ut som han drev med akrobatikk, og da han var halvveis, tråkka han litt feil og falt ned på gulvet igjen. Han var litt forfjamsa i et par sekunder, men så kikket han på meg og mjaua som om han sa "SÅ DU DET ELLER?!??!" Hva er morsomme ting kjæledyret ditt gjør? 2
Shai Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Den ene katten min henger seg oppned under sofaen og klatrer bortover i rene Spiderman-stil 2
soloyo Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 (endret) Katten vår elsker å ligge på papir, papp osv. Om vi har hentet posten å legger reklameavisene på bordet / sofaen, så kommer hun løpende og legger seg midt oppå bunken, maler og koser seg. Hun liker også å ligge oppå plastposer 😁 hehe... Så om hun får valget mellom ei avis og kose pleddet sitt, så tar hun uten tvil avisa 😂 Også snakker hun med oss hele tiden. Hilser og svarer når vi prater til henne. Hehe, er så gromt 😄 Endret 26. november 2014 av soloyo 1
illywhack Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Var ligger rett ut på ryggen på gulvet og snorker (mer søtt enn morsomt kanskje), men: - Han drikker vann fra krana ved å angripe strålen og "tygge" i seg vann - Han drikker kun vann fra glass, helst mitt - Han skal alltid smake på Farrisen i glasset, og lager et skikkelig vittig uttrykk når det ikke er godt - Han skal helst ligge oppå meg når jeg sover, og da jeg ligger på siden ligger han i "gropa" ved livet og balanserer - Og han må alltid inn i kassa igjen og grave litt til, selv om det er taket han graver på - Og så har han noen herlige akrobatiske øvelser i sofaen når ingen snakker med ham 1
Christiania_Oslo Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 -hun prøver å smake på alt jeg spiser,spesielt drikker. Kan ikke la et glass så urørt over lengre tid. -hun sloss med kosten når jeg koster. -av og til når hun løper og skal hoppe opp på vinduskarmen så glemmer hun å hoppe og sklir rett inn i veggen. -drikker av springen,kommer alltid når jeg pusser tenner eller vasker opp. 1
bippo Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Han er veldig pratsom, han klager høylydt om det er noe han vil ha, eller noe han er misfornøyd med. Også har han egne lyder han lager når han koser seg. Trodde ikke det var vanlig for hunder, men min er hvertfall sånn. Han har i det siste begynt å stjele ting, noe jeg syns er hysterisk morsomt. Jeg har en stor koffert liggende åpen etter en reise, og han kan finne på å plukke ut ett og ett plagg og ta det med seg til plassen sin, der han ligger og kaster litt rundt på det, før han går og henter seg en ny ting. Han ELSKER snø, og kan ha lange "sloss"kamper med tilfeldige snøklumper som ligger her og der. Han går helst mellom beina mine (mon tro hvordan det skal gå når han er fullvokst). Han snorker. Han pleier å slå meg med poten om han syns jeg bør gi han kos. Og lage merkelige knurre-aktige lyder. Han er SINNSYKT mammadalt, og skal helst fotfølge meg.
Askmeagain89 Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 (endret) Hunden min er til tider litt fjern så hvis jeg roper på han hender det han dunker hodet fordi han skal snu seg mot meg. Det har vært alt fra stolben til døråpninger. Han sitter klar øverst ved dynen min hver natt når jeg skal legge meg. Dette gjør han fordi han vet at det er nå eller aldri jeg får plass under dynen til mamma. Han grynter og stønner når det er ekstra godt med kos. Han sovner fortsatt sittende og faller om innimellom da han til tider er svært opptatt av å få med seg om det spares matrester til han mens han venter tålmodig på plassen sin. Han legger seg helt ned når jeg kommer hjem og glir sidelengs-forover på parketten ved hjelp av halen. Han er i overkant glad når vi kommer hjem. Han er gjennom alle triksene han kan i høyt tempo hvis det vises frem noe skikkelig godt, uten at vi trenger å si et ord. Han tisser på kommando og blir småstressa hvis jeg ber han bæsje og han ikke må Han kjenner igjen mange ord så vi har måttet lage forkortelser og erstatningsord for at han ikke skal lete etter bestemor, tro det er søksøvelse, at vi skal på tur, at det er sovetid osv. Jeg har til gode å se han gå normalt bort på plassen sin for han må gjøre et ekstra lite hopp hver gang Han kan gå rolig bort og så hoppe på plass bare for å vise at han faktisk er på plass. Og den søteste syns jeg er når han steller seg utenfor vår soveromsdør og sutrer hvis han syns vi legger oss for sent og han er trøtt Endret 28. november 2014 av Askmeagain89 1
Gjest Gurgemeie Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Hahaha, så morsomme ting dyra deres gjør! Lo godt når jeg leste det de dyra har morsomme tendenser. En annen ting jeg kom på, er at om pus hopper opp på bordet, og jeg har en brusflaske der, så tar jeg brusflaska under nesa hans. Da lager han et surt fjes (som jeg ler høyt av) og hopper ned fra bordet igjen! Og pus får alltid litt våtfor av meg når han kommer inn etter en god tid ute, så en gang skulle jeg slippe han ut, og han gikk ut. To sekunder etterpå, hører jeg han gauler utenfor døra, og da jeg åpner den igjen, smetter han inn og løper inn på kjøkkenet ved matskåla. Så står han og mjauer, kikker først på den tomme matskåla og så på meg som om han får våtfor etter å ha vært ute i to sek. Haha 1
Wonderbitch Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Haha jeg finner også masse klissvåte hårstrikker under sengen. Så søtt:-)
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Min elsker oppvaskhansker, og følger godt med når jeg kjøper nye, så hun kan finne dem og forvandle dem til konfetti. Og eggeskall. Prøv å våkne midt på natten av en leken katt med eggeskall i sengen din. Anonymous poster hash: 84e7d...da7
Frisørdama Skrevet 28. november 2014 #11 Skrevet 28. november 2014 Pusa er manisk etter neglefiler, sitter helst med hodet inni hånda mi når jeg filer for å prøve stjele den
Gjest Seajewel Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Jeg har to. Den voksne snakker hele tiden, og når jeg prater til den, svarer den med smålyder og småmjauing. Den drukner lekemusa si i vannskålen, og kan også finne på å legge evt sokker eller grytekluter den finner, ved matskålen sin. Den jakter ikke fugler, ligger og bare betrakter de, mens fuglene leker med å nærme seg katten mer og mer. Kattungen knurrer som en sint hund, når den leker med lekemusa si, og de andre kattungene vil leke med den. Lille kattepusen, og den sinte høylydte knurringen.
Gjest baremeg89 Skrevet 30. november 2014 #14 Skrevet 30. november 2014 Pus legger lekene sine i kattesengen sin, vasker de og sover med de. Angriper luften fra hårføner OG håret mitt! Stikker av med gaver, ved å dra i gavebånd. Han "snakker" ikke til vanlig, bare når det er noe han vil. Da mjauer han for harde livet og springer mellom mennesket og matskålen.
bazinga91 Skrevet 30. november 2014 #15 Skrevet 30. november 2014 Den minste katten vår setter seg foran peisen når hun kommer inn på vinterstid. Der sitter hun og mjauer HØYLYDT til jeg eller samboer har tent opp. Så går hun for å spise 😂 1
Gjest Seajewel Skrevet 30. november 2014 #16 Skrevet 30. november 2014 Kom på en ting til, når det ringer på døren, så løper den til døren og mjauer med all kraft, til vi åpner opp.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #17 Skrevet 1. desember 2014 Katten min er så sær! Hver gang jeg kommer ut fra do, ligger han bak dodøra og venter på meg. Når jeg spiser står han ved siden av meg med hodet på skeiva, og strekker ut poten av og til etter maten. Han står alltid i vinduet når han hører jeg kommer hjem. Når han får litt for mye energi og blir leken, snur han seg nesten opp ned og vrir hodet alle veier mens han sitter/står. Hvis jeg kaster leker oppi lufta, vræler han mens han prøver å få tak i de. Hvis det er noe på bordet han vil ha, så hopper han opp i sofaen og strekker ut poten, veldig forsiktig. Anonymous poster hash: d9b33...4e1
Gjest Evans Skrevet 1. desember 2014 #18 Skrevet 1. desember 2014 Hunden vår på 6 måneder snorker som en gammel sjømann! Det høres virkelig ut som et menneske. Men i motsetning til snorkingen til samboeren, finner jeg snorkingen til hunden litt koselig. Jeg forskjellsbehandler nok litt
Mayah Skrevet 4. desember 2014 #19 Skrevet 4. desember 2014 Den ene katten vår (en lubben britisk korthår) elsker å leke apport. Ho tar det ho finner (ofte lekeball, men også q-tip eller hårnål...) i munnen og gauler høyt, mens ho tasser ut i stua, ser på oss og slipper det ned på gulvet... Når vi da kaster det bortover, løper ho som en gal over sko og andre hindre for å hente det igjen Er ellers en superdoven sofapotet.
Focklop Skrevet 4. desember 2014 #20 Skrevet 4. desember 2014 Vår hund skal alltid lage seg "bosso" på klærne mine. Han følger meg overalt i huset, og om jeg er en liten tur på soverommet finner han fort et plagg som ligger på gulvet(jeg er veldig rotete) og skal legge seg oppå det. Og de gangene han ikke klarer å lage seg god bosso for å sove stopper han opp og ser skikkelig trist på oss Da er han såå søt. Han har også et must med å kveile seg under tepper, og utfører det med utmerket teknikk. Hendt flere ganger at jeg har lett huset rundt etter hunden, og så finner jeg ham i sofaen innpakket i et pledd. Etter jeg lærte ham trikset "sitte bamse" bruker han det for hver gang han vil ha oppmerksomhet. Er så søtt når jeg er opptatt med noe, snur meg rundt og møter blikket til hunden som sitter pent oppreist med frembeina Den andre hunden vår er større og tror han er en bulldoser(det er en støver), og tror han kommer frem overalt bare han presser hardt nok. Da han var valp pleide han å ligge under salongbordet(som er et tungt furubord), og siden han vokste så raskt tok det ikke lang tid før han ikke kunne stå oppreist under der lenger. Men det gjorde ham ingenting, for den "lille" valpen reiste seg selv med hele bordet på ryggen og gikk mange steg med bordet på ryggen før han krøket seg, slapp ned bordet og krøp under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå