MissCoverdale Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Teste ut phytocell cream, og likte den kjempegodt. Nå må jeg bestille ny, og har tenkt å slenge på lighten up øyekremen, og et serum. Men jeg aner ikke hvilket serum jeg skal velge? Hørt mye bra om alle, så det er vanskelig å bestemme seg. Huden min er fuktfattig med tørre partier, og har etter sommeren slitt med urenheter i kinn og hårfeste. Er 27 år, så forebygging er et must.
vimsefrøken Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Det kommer litt an på hva du ønsker å forebygge hva slags serum du bør bruke. Jeg har prøvd flere av serumene fra Emergin C. Hvis du er fuktfattig og trenger fukt ville jeg gått for Phytocell serumet, det gir bra med fukt. Emergin C Vitamin C serumet er forebyggende på aldring, samt hjelper hvis du ønsker mer glød, trenger å forebygge pigmentflekker osv. Emergin C Vitamin C 20% serum er for de som har passert 30, ønsker aktiv anti-age, hjelper mot pigmentflekker og gir glød. Hvis du har problemer med urenheter bør du kanskje teste ut serum fra en annen serie enn Emergin C, serum som er gode mot urenheter er: - MD Formulations Continous renewal serum - Decleor Ylang Ylang serum - Matis Purete Intense Purity serum Min favoritt mot urenheter er faktisk Decleor Ylang Ylang serum, da huden min har lett for å reagere med sensitivitet på MD Formulations sitt, men dette er virkelig effektivt for de som har mye urenheter, men har du ikke mye av det ville jeg heller gått for Decleor eller Matis sitt.
MissCoverdale Skrevet 27. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2014 Takk for svar:) MD serumet har jeg allerede, men føler jeg bør ha et til som pleier huden og ikke bare tar urenhetene. Ser ut som det står mellom phytocell og det letteste vitamin c serumet.
vimsefrøken Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Takk for svar:) MD serumet har jeg allerede, men føler jeg bør ha et til som pleier huden og ikke bare tar urenhetene. Ser ut som det står mellom phytocell og det letteste vitamin c serumet. Da ville jeg gått for phytocell hvis du har problemer med fuktfattighet, dette gir mye mer fukt enn vitamin c serumet gjør. Men har du problemer med at du har fet t-sone/lett blir blank, så ville jeg gått for vitamin c serumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå