AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jenta mi på ett år har siste ukene begynt å leke mye for seg selv. Hun kan puttle på i timesvis med bare å gå rundt i leilightene, finne ting å se på, kjenne på, spise på, sitte seg ned å undersøke. Hun kommer bort til meg og viser meg ting eller klemmer litt på meg av og til før hun fyker avgårde igjen. Så da til mitt spørsmål. Jeg føler meg nesten litt overflødig og lurer på om jeg burde være mer med henne aktivt, selv når hun ikke viser tegn til at hun vil det? eller skal jeg bare la henne drive på med sitt og være der når hun vil det? Anonymous poster hash: fab66...595 Anonymous poster hash: fab66...595 Anonymous poster hash: fab66...595
veraa94 Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 (endret) Bare la henne holde på du Det er ikke uvanlig at smårollinger blir opptatte og "travle" når de oppdager at det er en stor verden rundt dem Endret 26. november 2014 av veraa94 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Ville latt ungen holde på stort sett, men engasjert meg også. Du er heldig. Her klarer ikke den 1,5 år gamle ungen å leke noe selv i det heletatt. dritsliten Anonymous poster hash: 7ec85...59f 2
Pipzky Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 2,5åringen min henger enda i beina mine...
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Takk for svar! Da skal jeg heller glede meg over at jeg er så heldig å får masse ledig tid til litt av hvert, en å bekymre meg.. TS Anonymous poster hash: edcb3...3d7
Gjest Vena Cava Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Jenta mi på ett år har siste ukene begynt å leke mye for seg selv. Hun kan puttle på i timesvis med bare å gå rundt i leilightene, finne ting å se på, kjenne på, spise på, sitte seg ned å undersøke. Hun kommer bort til meg og viser meg ting eller klemmer litt på meg av og til før hun fyker avgårde igjen. Så da til mitt spørsmål. Jeg føler meg nesten litt overflødig og lurer på om jeg burde være mer med henne aktivt, selv når hun ikke viser tegn til at hun vil det? eller skal jeg bare la henne drive på med sitt og være der når hun vil det?Anonymous poster hash: fab66...595 Anonymous poster hash: fab66...595 Anonymous poster hash: fab66...595 Ser heller ingen grunn til bekymring. Har selv en selvstendig og tillitsfull datter på 4 år, og hun har alltid vært sånn. Og det er godt. Både for meg og henne. Vi skal bare være glade det ikke er andre veien, det hadde vært mye verre. Å være selvstendig er en super egenskap å ta med seg videre i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå