Gå til innhold

Hvordan går du frem når du skal innrede et rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er muligens et skikkelig rart spørsmål, men noen må jo stille dem også :tunge1:

Jeg har virkelig null peiling på alt som har med innredning og interiør å gjøre. Jeg eier ikke smak, ser ikke hva som passer sammen og liker heller ikke en bestemt stil så godt at jeg bare kan kopiere alt fra den stilen.

I tillegg sliter jeg med å finne de tingene jeg vil ha i de få tilfellene jeg faktisk har en ide om hva som kunne passe. Si at jeg vil ha en sofa for eksempel, da må man jo finne en med riktig form og størrelse, en skal like stoffet, fargen skal ikke bare være f.ek.s lysegrå men i tillegg ha nøyaktig rett nyanse av lysegrå i forhold til gulvet og veggene, den skal være i rett prisklasse OG befinne seg i en butikk i nærheten av meg så jeg får sett den "live" før jeg kjøper den :tunge1: Hva er oddsen for å finne noe som passer alle kravene, liksom??

Så hvordan gjør dere det når dere skal innrede et rom? Hvordan finner dere ut hva slags møbler og andre gjenstander dere skal ha der? Og hvordan finner dere ting som faktisk passer sammen?

Hva ER egentlig definisjonen på å passe sammen, MÅ alt ha perfekt størrelse og nyanse i forhold til hverandre, eller er det jeg som tenker for komplisert? :klo:

Endret av Marcia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...