AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jeg jobber med å gå opp i vekt, og spiser ca dette Frokost: en skive rugbrød med smør og ett kokt egg og tre skiver skinke, 2 dl smoothie og en skyr yoghurt (liten) Lunsj: en skive rugbrød med røkelaks En skive rugbrød med 3 skiver skinke og ett speilegg (stekt i litt smør), salat som cherrytomater, agurk, paprika, løk, spinat En banan Mellommåltid er en skive rugbrød med litt peppermakrell og en kopp te Middag er 2 poteter, kjøtt/fisk tilsvarende en kyllingfilet eller laksefilet, litt saus/rømme og grønnsaker Kveldsmat blir havregrøt (1dl havregryn, 2ss cottage cheese som jeg rører inn i havregrøten, koker grøten på vann) har kanel på, spiser også en brødskive (rugbrød) med en skive skinke, paprika og tomat Spiser også en liten japp sjokolade (liten på 30g) etter lunsjen Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke går opp i vekt. Jeg har økt matinntaket mye, men jeg trener også endel. Forrige uke trente jeg Mandag: 1 times rask gange og en time spinning Tirsdag: 30 min rask gange, løp 7km Onsdag:løp 10km og rask gange 30min Torsdag: spinning 60min Fredag: løp 7km og syklet 30min Lørdag: løp 6km og rask gange 30min Søndag: spinning 45 min og gåtur 30min Er det for mye trening? Føler jo jeg trener normalt men er det for mye? Jeg føler jo jeg spiser mye mat så må jeg trappe ned på treningen for at vekten skal gå opp? Vet jo at det er kalorier inn og ut som gjelder, men har jeg kanskje høy forbrenning?Anonymous poster hash: 83432...aee
veraa94 Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Kanskje litt vel mye trening. Vil anbefale deg å ta to hviledager i uka der du gir kroppen en sjans til å restituere. Hva drikker du til måltidene? Hvis du bare drikker vann bør du erstatte dette med juice eller melk for å "lure" inn ekstra kalorier. Når du spiser brødmat MÅ du bruke smør under pålegget, helt konsekvent. Kok havregrøten din på helmelk.
sweg Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Hmm, du er mye i aktivitetet ser jeg. Om du skal klare å gå opp i vekt, anbefaler jeg at du kanskje spiser nøtter innimellom som du kan ta med i lunsjen eller frokosten. Eller som mellommåltid eller snacks på kvelden generelt. Er en sunn måte å få kalorier på veldig fort så lenge de er usaltet og uten all den glasuren og sjokoladen rundt
Gjest Runforit Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Syne dagen din var lagt opp som målet var å gå ned i vekt. Ikke mye mat og mye trening. 1
Gjest Lite nytt Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Syne dagen din var lagt opp som målet var å gå ned i vekt. Ikke mye mat og mye trening. Ja det virker som det. Enten kutte ned på treningsmengden eller øke inntaket. Det er godt tips over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå