Gjest Tiaaa Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jeg tok permanent og etter det har håret mitt vært tørt og flisete. Dette er faktisk to år siden! Jeg ønsker å bygge opp håret igjen. Klipte meg for ikke lenge siden så er nøye med å gjøre det for å unngå splittede tupper. Kan dere anbefale meg sjampo og balsam? Evt hårkur. Eller trenger jeg hårkur? Har ikke all verdens med penger heller da jeg er student... Tror håret trenger mye fukt.
Prestekragen Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Joico k-pak. Kjøpes billigere på nett. Kitoko hårolje, absolutt beste i verden
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Redken extreme hårkur, og/eller Macadamia nut hårkur og Spray. Har akkurat kjøpt Macadamia sin shampoo, virker fuktgivende og god. Anonymous poster hash: 1d2fa...b2d
Shai Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Har selv brukt en hårkur fra Lee Stafford i det siste som også hjelper mot brukkne hårspisser. Veldig fornøyd
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Pureology Hydrate! Den har reddet håret mitt fra sikker undergang. Jeg trenger ikke å bruke hårkur når jeg bruker både sjampoen og balsamen i denne serien. Hydrate-balsamen er for eksempel bedre for mitt hår enn Redken All Soft-kuren.
Gjest Tiaaa Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Jeg har ikke råd til både sjampo og balsam samt hårkur nå, så jeg får velge, men kanskje jeg kan gå innom en frisørsalong og spørre om prøver.
Blablab Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Jeg fikk beskjed om å bruke hårkur som balsam sist gang jeg var hos frisøren med mitt ekstremt tørre hår. Kerastase sine kurer skal kunne brukes uten at man trenger baslam etterpå. Jeg har den rosa, tipset har funket supert på mitt hår
PrinsesseNila Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hårolje burde du i hvertfall hatt Hvor ofte vasker du håret? Er svaret hver dag eller annenhver kutt ned til hver 3. - 4. dag. Vask sliter utrolig mye på håret, så det er best å ikke gjøre det mer enn 2 ganger i uka. Jeg vasker mitt hver 4. dag (noen ganger hver 5.) og har aldri fett hår, og det er sunt og vokser raskt og sterkt. Alle kan få til dette, du må bare "trene" håret. Hårkuren til MoroccanOil er helt fantastisk, det er også Joico K-pak. Av shampo sverger jeg til Lush Jumping Juniper. Den får håret skikkelig rent, gir volum, og en shampo varer deg i 3-4 mnd viss du vasker håret hver 3. - 4. dag Ellers: Ikke bruk strikk med metall på, ikke kjem det mens det er vått med mindre du bruker tangleteaser, begrens varmebehandling, spesielt føning, tørk det forsiktig med å klemme ut vann med et håndkle. Lykke til! Edit: Joico k-pak deep reconstructor må en forresten bruke en fuktkur etter, ellers får du stivt hår. Dersom du vasker håret 2 ganger i uka bruk fruktkur i stede for balsam Endret 5. desember 2014 av PrinsesseNila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå