Gå til innhold

Noen som ønsker seg Chinchilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to nydelige chinchillaer. Grace og Northon King. Grace er fra USA, født 8/11/05 og er kritthvit med en liten svart flekk. Northon King er svart/mørk grå. Født 25/05/10.

De er kjærester og svært avhengig av hverandre. Så de må være sammen. Hvis ikke vil nok begge sørge noe veldig.

Begge har stamtavle.

Har hatt dem i 3 år, men ser oss nå nødt til å selge dem. Med tungt hjerte :( Men det er ingen som har vist noen interesse.

Er det noen chinchillaelskere der ute som kunne tenkt seg et par myke kjæledyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen spørsmål, så svarer jeg med glede :)

Skrevet

Holder foresten til på Østlandet.

Skrevet

Du har ikke prøvd og gi de bort ? Hadde chinchilla for 10 år siden. De er ikke lette om selge som voksen. Jeg ga mine til noen som hadde en gård.

Skrevet

Jo, har lagt dem ut gratis også. Men fortsatt ingen interesse. Men har bestemt oss for at 500 kroner vil vi ha for dem, i og med at de tross alt kan bli 15 til 20 år gamle. Og eier kan også få med både bur og mat kasse ± høy. Syns ikke det er riktig å bare gi de bort. Men blir vi nødt, så gjør vi jo heller det. For nå har vi ikke nok tid til dem dessverre. Og det viktigste er at de skal ha det så godt som overhodet mulig.

Skrevet

Jeg ville gitt det litt tid. Jeg har solgt mange Chinchillaer opp gjennom årene ettersom jeg drev med avl. Jeg la konsekvent aldri noen ut gratis uansett hvor lang tid det tok fordi jeg ikke ønsker at de skal ende opp som slangemat eller hos noen som ikke er villige til å betale for å være dyreeier. Da jeg sluttet med Chinchilla og kun satt igjen med to voksne hanner fikk jeg solgt dem også. Det tok tid men for meg var det en trygghet i det som var avgjørende.

Husk at annonsen har mye å si. Nå skal jeg ikke være for kritisk ettersom jeg ikke vet hvordan din ser ut, men en seriøs fremtreden er utrolig viktig. Ta gode, høykvalitetsbilder og skriv detaljerte (men konsise) avsnitt med godt språk. Dette kan det hende at du har gjort allerede, ettersom du har stamtavle på dem og du ikke virker til å være helt tilbakestående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...