AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Har ekstremt dårlig samvittighet nå. Jeg gikk inn i et mørkt rom, og katten lå rett innenfor døra. Jeg så ho ikke, så klarte å tråkke på. Katten er en omplasseringskatt som endelig begynner å bli ordentlig trygg her etter mange uker, og jeg er så redd for at vi går tilbake til start med ho nå... Ho har kanskje blitt misbrukt tidligere, og jeg føler det gjør saken enda verre. Tror dere ho vil glemme det fort? Ho har ingen skader hvertfall, takk og pris. Jeg fikk en del klore merker da, naturlig nok. Anonymous poster hash: 01568...564
Severus Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Hun vil nok være snurt ei lita stund, men det kommer seg nok etterhvert.
dillyduzit Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Har også en omplasseringskatt som jeg har hatt de siste.. 6årene? Hun har blitt tråkket på, fått en albue i kroppen og diverse ting - selvfølgelig uten vilje. Pr dags dato er jeg den eneste som kan løfte hun opp og kose, alle andre er uaktuelle. Pus vil nok være furt før hun blir seg selv igjen. 1
Shai Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Tråkket på halen til katten min en gang. Hun ble fornærmet og ville ikke være med meg en stund, men allerede senere på kvelden var det glemt. Nå er ikke min katt omplasseringskatt, så vet ikke hvordan det kan påvirke det
skruf Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Jeg har flere ganger smelt baderomsdøra i panna på katten.... Den ene katten vår har det med å dilte etter, og sitter ofte pal foran baderomsdøra mens jeg er på badet. Når jeg da åpner døra så får han den rett i pæra. Siden jeg vet han ofte sitter der så åpner jeg for full kraft lengre, men likevel nok til at han får døra i panna. I begynnelsen da han begynte med det så var det nok noen hardere smeller.... Han sitter jo og stirrer klin inntil døra, så er helt uunngåelig skal jeg komme meg ut. Han blir alltid supersnurt og fornærmet, og spiller overlegen ei stund etterpå. Fatter ikke hvorfor han alltid gjør dette. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Det går nok bra. Jeg har klemt halen til katta i døra, tråkka på den, lekt med den i sofaen så han datt ned, og "plagd" han på andre måter. Ved uhell selvfølgelig! Men det har gått helt fint. Sålenge du stort sett er grei mot katta så går det nok greit.Anonymous poster hash: bf465...659
Sirah Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Min gamle katt fikk også gjennomgå. Den var "født i veien" og der foten min skulle settes ned, der sto det en katt. Alltid. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg snublet i den, tråkket på halen dens, hoppet over den eller sparket til den. Aldri med vilje så klart. Katten hoppet som regel til, sa "arwhhh" og løp vekk. Så dramatisk kan det neppe ha vært, for to sekunder etterpå sto den "på plass" igjen klar til en ny runde... Det går nok fint TS Gi pus litt tid så er det glemt.
Tøytigern Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Har ekstremt dårlig samvittighet nå. Jeg gikk inn i et mørkt rom, og katten lå rett innenfor døra. Jeg så ho ikke, så klarte å tråkke på. Katten er en omplasseringskatt som endelig begynner å bli ordentlig trygg her etter mange uker, og jeg er så redd for at vi går tilbake til start med ho nå... Ho har kanskje blitt misbrukt tidligere, og jeg føler det gjør saken enda verre. Tror dere ho vil glemme det fort? Ho har ingen skader hvertfall, takk og pris. Jeg fikk en del klore merker da, naturlig nok.Anonymous poster hash: 01568...564 Den glemmer det nok ikke, men den husker at du ikke gjorde det med forsett. Altså hadde det nok vært verre om du hadde kjeftet på den for at den lå der, rett etterpå. Hvis den så at du ble redd, så husker den jo at du ikke angrep den av vond vilje. Det er viktigere hvordan du alltid behandler den enn om det hendet et uhell. Det er iallefall min oppfatning. Men det kommer jo selvsagt an på katten. Noen katter vil jo ikke føle seg trygge i et hus der de har blitt tråkket på. Men da er det generell utrygghet. Du får passe på å gjøre det max koselig for den framover. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #9 Skrevet 27. november 2014 Virker som om pus har tilgitt meg, men ho har vært unaturlig kosete idag. Virker ikke ekstra utrygg hvertfall! Og (dessverre) kommer det sikkert til å skje igjen, ho er helt svart, og ligger på forskjellige steder hele tiden. Takk for beroligende ord, følte meg som verdens verste person igår Anonymous poster hash: 01568...564 1
Djungelvrål Skrevet 27. november 2014 #10 Skrevet 27. november 2014 Jeg har tråkket på katta må mange ganger. Hu går ofte i beina våre så det er ikke lett å unngå det alltid. Det er fort glemt da.
Minya Skrevet 27. november 2014 #11 Skrevet 27. november 2014 Som regel blir de bare MEGET SNURT og FORNÆRMET i noen timer, før det går over og de innser at de ikke kan få kos når de unngår deg.
Purple Basil Skrevet 27. november 2014 #12 Skrevet 27. november 2014 Det går som regel bra Har selv "skadet" kattene mine ved et uhell flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå