Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvor god er denne egentlig?

Gir den volum oxo, eller bare bøyer den?

Må kjøpe meg ny mascara nå, og har bare råd til en billig en... Hvis noen vet om noen bedre i samme prisklasse så må dere si fra :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Den er kjempegod, helt på høyde med Chanels og Dior. HM har tilbud på den nå (men det har de visst alltid)

Skrevet

Jeg synes også at den er god.

Men jeg synes ikke at den gjør vippene særlig fyldige.

Den sitter godt, er lett å ta på og ser flott ut.

Faktisk kjøpte jeg en dyr YSL maskara for litt siden. Den står nå nesten ubrukt. Bare kladding og tull med den.

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki vi prøver :) Litt skeptisk til at den ikke gir volum men...

Skrevet
Finnes denne i vannfast?

Jepp

Gjest Ethereal
Skrevet

Pøh, jeg synes den gir volum; det er bare å legge flere lag. Det er en av mine yndlingsmascaraer, og blir kjøpt om igjen og om igjen. Favoritten på volumfronten er faktisk også en billigmascara fra Maybelline; Volum'Express.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Pøh' date=' jeg synes den gir volum; det er bare å legge flere lag. Det er en av mine yndlingsmascaraer, og blir kjøpt om igjen og om igjen. Favoritten på volumfronten er faktisk også en billigmascara fra Maybelline; Volum'Express.[/quote']

Der var du!

Jeg venta på din mening... :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Hakke vært innom i dag; har tryna stygt på sykkelen, og er litt redusert, rett og slett :cry:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hakke vært innom i dag; har tryna stygt på sykkelen' date=' og er litt redusert, rett og slett :cry:[/quote']

Au! :o Går det bra? Håper det... :klem:

Gjest Ethereal
Skrevet

Joda, går bra, men er litt i sjokk :roll:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg var ikke så fornøyd med denne jeg... :-?

Sorry ethereal :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg finner den ikke i brunt,finnes ikke det?

Gjest the imp
Skrevet

Hvordan er børsten på denne mascaraen? Er den stor eller liten?

Skrevet

Jeg synes at børsten er akkurat passe stor. Lett å legge på.

Gjest Coral
Skrevet

Tror kanskje jeg må teste ut denne, hører jo så mye postitiv om den. Har en jeg liker godt (maximeyes) men syns alltid det er gøy å prøve noe nytt :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg digger børsten på den. Eneste negative (som med alle curl-mascaraer) er at den blir sementhard på vippene, og at du derfor må jobbe raskt med å legge på.

Men jeg har kjøpt den igjen ca fem ganger siden den kom! Til 95,- kan du ikke gå feil :)

Gjest Coral
Skrevet

Til 95,- kan du ikke gå feil :)

Sant det, skal kjøpe den snart og teste ut :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Var kanskje litt rask til å dømme denne mascaraen... Første gang jeg tok den på var jeg ikke fornøyd i det hele tatt. Men synes den blir bedre og bedre. I dag er jeg fornøyd med vippene mine :) Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den igjen akkurat, men den er ganske grei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...