AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Merket dere noe på vekten? Helsen generelt? Anonymous poster hash: 91017...704
Sabrina Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Dette lurer jeg også på! Selv om jeg har et sunt kosthold klarer jeg ikke helt å kutte ut en cola zero en gang i blandt. Noen ganger drikker jeg litt hver dag, men så kan det plutselig bli et langt opphold. Føler meg kanskje litt mindre oppblåst når jeg ikke drikker det, men får alltid lyst på det igjen, selv om det er mange uker siden sist.
Gjest Badabing Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Nei, tror ikke jeg la merke til noe sånt, men det betyr jo ikke at det ikke har en helsegevinst. Sikker på at tennene mine er glad for det. Har vel tre år uten nå. Badabing/ tidligere Pepsi Maxoholiker.
Elanore Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Jeg har ikke sluttet med lettbrus, men jeg har gått fra å drikke lettsaft og lettbrus til å utelukkende drikke Cola Zero og vann. Grunnen er at jeg får intenst søtsug, innså jeg... Ante ikke at jeg var en av dem som fikk søtsug av tyggis, sprite zero, funsaft og lignende... Cola Zero har jeg fortsatt med i kostholdet mitt da koffein motvirker effekten med søtsug bra nok til at jeg ikke overspiser. Uansett er effekten min veldig god, da jeg ikke lenger overspiser konsekvent etter å ha fått i meg kunstig søtning uten koffein. Har gått ned i vekt med mindre trøbbel, og føler meg generelt bedre. Det eneste er at jeg fremdeles saboterer "prosjekt hvite tenner" i og med at jeg drikker Cola Zero, men jeg håper på at det å bruke sugerør, vil bedre ting på den fronten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå