Gå til innhold

Badet, mitt andre hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare elsker badet... der er det varmekabler, hjørnebadelar, innmari behagelig lys, masse speil, iskaldt vann å drikke fra i springen. Stor plass frosten vindu og lunt og godt!

Hva er favorittplassen din i huset?

Anonymous poster hash: e6dac...6e7

Skrevet

jeg elsker hele leiligheten min! :-) men favorittplassen er kanskje senga... haha

Skrevet

misunner dere. Har ikke ett eneste favorittplass i huset...eneste jeg liker er hagen om sommeren. :sjenert:

Skrevet

Stua, soverommet, kjøkkenet.. hele huset egentlig. :hjerte:

Gjest Belle âme
Skrevet

Badet når vaskemaskina e på<3 Da brummer det under og det et ein god lyd <3

Skrevet

Badet når vaskemaskina e på<3 Da brummer det under og det et ein god lyd <3

Haha... vi har tørketrommel på rommet, så kjenner den følelsen. Venter gjerne med å skru den på til jeg skal sove. Haha

Skrevet

Soverommet/sengen. Før pleide jeg å lese bøker på badegulvet pga varmen. Nå har vi varmepumpe så ribbeina har det betraktelig bedre.

Gjest Belle âme
Skrevet

Haha... vi har tørketrommel på rommet, så kjenner den følelsen. Venter gjerne med å skru den på til jeg skal sove. Haha

Ja sant? deilig lyd å sove til egentlig :)

Skrevet

Hele huset egentlig. Det er nytt hus hvor jeg har valgt alt etter min smak. :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Den gode kontorstolen som jeg sitter på nå. :) Den eneste ulempen er at jeg nok burde smurt noe olje på hjulene dens, men jeg har aldri gjort det før, så på grunn av mine manglende kunnskaper på det området utsetter jeg det til neste århundre.

Edit: kommaleif.

Skrevet

Kjøkkenet! Jeg har alltid vær veldig glad i kjøkken. Kjøkken er for meg hjemmekoselig, trygt og varmt :)

Drømmer om å ha peis på kjøkkenet, men det må bli et annet sted enn her vi bor nå. En mer nærliggende drøm er bedre stoler og sofa :)

Skrevet

Mitt kjære walk-in-closet :fnise: Jeg tar ofte med meg macen inn dit, og sitter der og ser på serier osv. Det er liksom mitt lille "fristed" fra samboer. Også elsker jeg jo å rydde der inne, så det gjør jeg ofte, finner antrekk osv.

Storkoser meg jeg :biggrin:

Anonymous poster hash: 6a1a6...bb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...