AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Det står at jeg har 0 kr. Betyr det at jeg ikke kan kjøpe ting fra f.eks e-bay før jeg overført penger til den kontoen? Anonymous poster hash: 6f768...71e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 bump Anonymous poster hash: 6f768...71e
Tibbie Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Nei, bankkortet ditt er tilknyttet Jeg har aldri overført penger til Paypal. Når jeg skal betale for noe, skriver jeg bare inn passord og e-post registrert på min konto. Vips, er det betalt og pengene er trukket fra kontoen jeg har registrert Paypal-kontoen på. Superlett! 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Åh herlig, tusen takk:) Anonymous poster hash: 6f768...71e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Nei, bankkortet ditt er tilknyttet Jeg har aldri overført penger til Paypal. Når jeg skal betale for noe, skriver jeg bare inn passord og e-post registrert på min konto. Vips, er det betalt og pengene er trukket fra kontoen jeg har registrert Paypal-kontoen på. Superlett! Husk at ikke alle har kort tilknyttet Paypal-kontoen. Jeg har ikke det og må overføre. Det som irriterer meg er at jeg ikke kan bruke f.eks. Visa for å fylle på kortet manuelt. Hvorfor i alle dager er ikke det mulig? Jo så klart fordi det gjør at mange låser kortet mot kontoen. Så for meg blir det giro i ny og ne, mest ne.... Anonymous poster hash: e3c58...47d
Minya Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Eneste gangen du trenger å overføre penger til Paypal-kontoen, så lenge du har et kort tilknyttet paypal, er om du skal overføre penger fra paypal'en din til en venn eller annen privatperson.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå