Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #1 Skrevet 24. juli 2004 Ble litt påvirket av reklamen på Tv3 om den tannblekingen du kan gjøre hjemme. Bestilte det :oops: , men det jeg lurer på nå er om det er noen som har prøvd det og om det virker? Var jo billig. Betalte 297 for to stykker.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Er utdannet tannlegeassistent og ville aldri ha bleket tennene med TV-shop-bleking eller H&M-bleking...
Gjest Valhalla Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Er utdannet tannlegeassistent og ville aldri ha bleket tennene med TV-shop-bleking eller H&M-bleking... Fortell,hvordan ville du ha gjort det?
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 tull! jeg har et blekeprodukt hjemme, som jeg har kjøpt på hennes og mauritz og det fungerer! tennene blir hvitere de, og jeg ser ikke noen skader på hverken tannkjøtt eller tenner. Jeg bruker det bare av og til, og det er kjempebra at sånt finnes, det har hjulpet meg mye, og jeg går ikke til tannlegen og betaler dyrt for noe som jeg kan gjøre hjemme. Man kunne aldri ha tillatt å ha solgt dette til forbrukere, hvis det ikke har virket, eller hvis det hadde ødelagt tennene til folk, dere vet jo hvor flink folk i usa er til å saksøke ting og tang, det kunne blitt dyrt for produsentene......
Philosophia Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 Ville ikke ha brukt hjemmeprodukter. Det er faktisk tannemaljen man driver og tukler med.
Sita Skrevet 5. oktober 2004 #6 Skrevet 5. oktober 2004 Aldri om jeg ville ha brukt hjemmeprodukter!!
Mathias Skrevet 5. oktober 2004 #7 Skrevet 5. oktober 2004 Ville ikke ha brukt hjemmeprodukter. Det er faktisk tannemaljen man driver og tukler med.Nemlig!!! Den kommer jo ikke tilbake......... INGEN tannlege vil ta i slike produkter!....... Nei, gjør det hos tannlege du...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2004 #8 Skrevet 5. oktober 2004 Fortell,hvordan ville du ha gjort det? gått til en tannlege jeg kjenner (blir veldig mye billigere for meg) og gjort det der. Det er en grunn til at disse billiggreiene er nettopp det. Forøvrig synes jeg TV Shop-tennene ser direkte jævlige ut... At man ikke selv ser skader på tenner og tannkjøtt - hvorfor tror dere det er slik? Er dere tannleger?
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #9 Skrevet 6. oktober 2004 Synes jeg så på den reklamen på TV3 at det stod aktiv syre eller noe sånt ved siden av produktet? For all del, ikke smør syre på emaljen din. Den kommer ikke tilbake og du har et problem som kanskje blir umulig å løse, og er det mulig så blir det i hvert fall mye dyrere enn å bleke tennene hos tannlegen.
aline Skrevet 6. oktober 2004 #10 Skrevet 6. oktober 2004 ...Man kunne aldri ha tillatt å ha solgt dette til forbrukere, hvis det ikke har virket, eller hvis det hadde ødelagt tennene til folk, dere vet jo hvor flink folk i usa er til å saksøke ting og tang, det kunne blitt dyrt for produsentene...... Unnskyld meg, men hvilken verden lever du i??? :klø: Det selges MASSSSSSE produkter både via TV-shop og ellers som reklamerer med den og den effekten, og som langt ifra gir den lovede effekten!!! det selges også produkter som lover både det ene og det andre, men som faktisk skader mer en det gjør noe annet. og det selges!! og som tannteknikeren sier, VI ser ikke alt som skjer med tennene våre. SER du f.eks hvor tykk tannemaljen din er? Ser du om den forandrer tykkelse når du bruker blekemidler? sier ikke AT det skader tennene, men at ting skjer uten at vi ser det, og at man er rimelig naiv dersom man tror alt som reklameres for og selges, faktisk gir oss det reklamen sier..... det er MYE på tv-shop som ikke funker slik det reklameres for.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #11 Skrevet 6. oktober 2004 yes! man kan se om tennene blir tynnere eller tykkere med årene med disse hjemmeproduktene. jeg har brukt disse hjemmeproduktene i over 10 år, og tennene mine er hverken tynnere eller tykkere! Og hva tror dere blir gjort hos tannlegen?!? Det er sikkert ikke uskadelige ting som skjer med tennene når man går til tannlegen og får bleket tennene sine heller, og ingen greier å motbevise dette, såfremt det er en tannlege eller assistent som kan skrive til det oss hvordan fremgangsmåten er, steg for steg, og hva som skjer med tennene! så kom igjen tannleger eller assistenter , skriv til oss hvordan dere gjør det med folk som vil bleke tennene sine!
Mathias Skrevet 11. oktober 2004 #12 Skrevet 11. oktober 2004 Da forelår jeg at du fortsetter ta sjansen jeg.. men ikke hyl om emaljen din forvinner... Saken er at man skal være ytterst forskitig med hva man gjør med tennene. En tannlege vil se på tannkjøttet, tannhalsene, emalje og tenner, samt misfarging, før han lager riktig dose... Dessuten er det langt fra alle som KAN bleke tennene.. Det kommer an på disse faktorene ser du..
aline Skrevet 11. oktober 2004 #13 Skrevet 11. oktober 2004 yes! man kan se om tennene blir tynnere eller tykkere med årene med disse hjemmeproduktene. jeg har brukt disse hjemmeproduktene i over 10 år' date=' og tennene mine er hverken tynnere eller tykkere!...[/quote'] jeg snakket om emaljen, ikke hele tanna. men om du kan se alt som skjer med tennene dine, så er det jo flott, trenger ikke tannlege for annet en å borre i de hullene du finner selv da!! det må være glimrers.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #14 Skrevet 12. oktober 2004 T-shop lover mer enn hva de kan holde. det er dyrt der også. en skriver at hun ikke kan se noe skade, men det må du faktisk få en tannlege til å se på. Det er så mye skit de selger der at halve kunne være nok. at folk gidder. usker da jeg var yngre så så jeg på. nå ser jeg kansje en-to ganger i året.
Marina75 Skrevet 12. oktober 2004 #15 Skrevet 12. oktober 2004 Har prøvd sånn hjemmebleking. Var for det første en jobb om måtte gjennomføres to ganger om dagen. For det andre ble ikke tennene så mye bedre og etter en uke eller to er det tilbake til det gamle. BORTKASTET PENGER, er det. Gå til tannlegen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå