Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har egentlig pleid å bruke en krøllstav fra Remington, og er ganske fornøyd. Problemet er at jeg ønsker å lage litt større bølger enn jeg får med denne, og jeg får det ikke til med GHD-tangen min.

Dere som har prøvd forskjellige ting, er MAST mye bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke MAST er noe å skryte av. Jeg har Babyliss Pro TT et eller annet og jeg syntes den er mye bedre enn MAST.

Skrevet

Det tok litt tid å få fine krøller med MAST, men nå elsker jeg den virkelig. Har prøvd endel krølltange - og staver, og har ikke vært superfornøyd. Kan ikke huske sist jeg gikk på fest uten å krølle håret med MAST 2 :P

Skrevet

Har flere venninner som har MAST sine krølltenger, og har lenge vurdert å kjøpe en selv (har dog funnet ut hvordan jeg får til fine bølger med tang fra Gorgeous, så har ikke sett på det som nødvendig å gå til innkjøp av en ny).

GHD har jo fått krølltenger nå, serien heter vel curve, og alle bildene jeg har sett har vært med kjempeflotte bølger.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så fryktelig mange krølltenger, men jeg synes virkelig MAST sin er kjempebra! Jeg har veldig tykt hår, men det blir kjempefine krøller som holder lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...