Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #21 Skrevet 30. juli 2004 Forstår ikke hva dere klager over? Jeg er 157 cm og mannen nærmere 2 meter høy... Hjelper ikke med høye hæler da. Kanskje vi skulle prøvd ei gardintrapp?
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #22 Skrevet 2. august 2004 Eller kanskje vi bare skal holde oss til misjonærstillingen under dyna med låst dør og lyset avslått. And make sweeeet slow løøøøøv
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #24 Skrevet 2. august 2004 Vi har prøvd før det er så pes ute i skauen..men jeg vil ha høye sko!!!
Gjest Meteora Skrevet 2. august 2004 #26 Skrevet 2. august 2004 Har det samme problemet selv. Jeg er 167 cm og kjæresten litt over 190 cm. Føler meg liten, og stakkars kjæresten min må stå nesten i spagaten Men han er sterk da, hvertfall såpass at han orker å løfte meg Og vi er flinke til å finne steder så vi utligner høyde forskjellen litt.. Kanskje jeg skal ta med noe å stå på nå jeg besøker han om noen dager..
The NYMFO Girl:) Skrevet 3. august 2004 #27 Skrevet 3. august 2004 Han kan jo bare løfte deg opp, ha deg hengende rundt livet, det er jo en mulighet... eller må du feste mursteiner under skoa, da vil jeg tro at du står stødig... Ikke meningen.. Men lykke til.. si ifra når du har funnet ut hvordan!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #28 Skrevet 3. august 2004 æsj ikke funnet ut noe enda, menn vi skal erstatte det med en badetur eller flere iallfall det kan bli interessant Har aldri gjort sånt i vannet før jeg!
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #29 Skrevet 4. august 2004 Finn et tre som står i en bratt liten skråning..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå