Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2004 #1 Skrevet 24. juli 2004 Jeg har lyst å ha sex ute oppetter et tre eller noe slikt morsomt, men jeg er 1.60 og typen er 1.80 og han sier han føler seg som gamlefar når han står og kroker beinene så det vil han ikke... og stillettheler er dritvanskelige å gå på, sikkert ekstra vanskelig ute i skogen, og dyre! Urk! Jeg er lei av bare de vanlige stillingene, og senga!! Selv om senga er meget bra den også med superfjæring
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #2 Skrevet 24. juli 2004 Ta med noe stødig og solid å stå på slik at du blir høyere Sex inntil et tre virker artig
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #3 Skrevet 24. juli 2004 Det må da være stubber nok i skogen.. så du kan finne noe å stå på..
Gjest Lille Solstråle Skrevet 24. juli 2004 #4 Skrevet 24. juli 2004 Jeg har akkurat det samme problemet som deg, jeg er 1.65 og kjæresten er 1.90... Vi kan rett og slett ikke ha sex stående, og det er irriterende :evil: Men det funker om du står på en bruskasse eller noe lignende, selv om det ikke er så innmari romantisk :-?
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #5 Skrevet 24. juli 2004 Jeg har akkurat det samme problemet som deg' date=' jeg er 1.65 og kjæresten er 1.90... Vi kan rett og slett ikke ha sex stående, og det er irriterende :evil: Men det funker om du står på en bruskasse eller noe lignende, selv om det ikke er så innmari romantisk :-?[/quote'] Bruskasse er bedre enn ingenting
Gjest Lille_my Skrevet 24. juli 2004 #6 Skrevet 24. juli 2004 Hva med at mannen din holder deg rundt midjen, å du slynger beina dine rundt han? Da slipper han å bøye knærne... Lykke til :-)
Gjest agurk Skrevet 24. juli 2004 #7 Skrevet 24. juli 2004 Er han sterk? Da kan han jo løfte deg opp etter treet mens dere holder på!
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 han trener ikke så mye nei så det tror jeg ikke, dessuten antar jeg dere mener dette er mot hverandre? For vi syns det er gøyest bakfra! Hehe en bruskasse? :D Jeg føler meg så liten
liv Skrevet 25. juli 2004 #9 Skrevet 25. juli 2004 Kan ikke du klatre litt opp i treet og henge der da
LilleBille Skrevet 25. juli 2004 #10 Skrevet 25. juli 2004 Stolpesko burde være noe for deg... - da er det bare å finne et tre i passende tykkelse og begynne å klatre (kjenner du noen i e-verket.. er vel det et bra sted å begynne)
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #11 Skrevet 25. juli 2004 Jeg får faktisk sko av ei venninne nå snart (når hun får sine nye som tar 5 år) og de er ca 11 cm høye! Kanskje lykken snur nå!
Lala Skrevet 25. juli 2004 #12 Skrevet 25. juli 2004 Kjent problem.. Jeg er 163 cm og typen 187. Slitsomt å ha sex stående.. Jeg må stå på tærne og han med bøy i knærne. Ender opp med at jeg får krampe i leggene og han i låra.. Men det er jo verdt det også da Finn en stubbe!
Gjest GreenSky Skrevet 25. juli 2004 #13 Skrevet 25. juli 2004 De t er vanskelig å gå med høye hæler i skogen, ja. Men du kan jo bare ta med deg et par og ta dem på når dere har funnet det perfekte treet.
Nusse Skrevet 27. juli 2004 #14 Skrevet 27. juli 2004 Prøv et sted der terrenget heller litt slik at dere kan utligne høydeforskjellen. Det er lettest hvis du lener deg mot trettet med baken mot han. Lykke til!
Fat Sally Lee Skrevet 27. juli 2004 #15 Skrevet 27. juli 2004 Det er da ikke noe problem! Hva med at mannen din holder deg rundt midjen, å du slynger beina dine rundt han? Da slipper han å bøye knærne... Selv om jeg er 177 cm og han er godt over 2 meter høy funker det som bare rakkern... Men han er veldig sterk og kan holde meg oppe når jeg blir sliten i lårene da Ikke å anbefale i dusjen. Jeg hopper opp på ham, vi klemmer i vei - og vips; han sklir på såpa og så har vi helvete løs...
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #16 Skrevet 28. juli 2004 Vi kan rett og slett ikke ha sex stående' date=' og det er irriterende :evil: quote'] Der har dere igjen for at dere skal ha høye typer! Finn noen mindre, som 1.70, oss er det jo ingen som vil ha......
Elle Melle Skrevet 28. juli 2004 #17 Skrevet 28. juli 2004 Du kan jo alltids ha bena rundt ham selv om det er bakfra, du trenger bare en gren i hans hoftehøyde til å hvile overkroppen på, med en jakke eller noe som pute kanskje? I vannrett posisjon om du skjønner hva jeg mener. Han må holde deg i lårene. Jeg har ikke akkurat forsøkt, men jeg ser det levende for meg...
aline Skrevet 30. juli 2004 #19 Skrevet 30. juli 2004 han kan jo stå på kne, også kan du skræve ekstra, da kan du jo justere skrævinga til å komme ned i riktig høyde? Støtte deg til treet, så det ikke blir så tungt.
dreamy Skrevet 30. juli 2004 #20 Skrevet 30. juli 2004 Jeg har ingen gode råd, men det er ett reelt problem dette.. Jeg er 1.63 høy og han er nærmere 1.90 så det hadde nok ikke fungert så bra for oss heller.. Bruskassen var jo ett godt tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå