Gå til innhold

Drops eller godteri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er sukkerfrie, finnes de?

Anonymous poster hash: 4d012...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fribol skal ha sukkerfrie drops. Og her er det en liten test av diverse drops og godteri som skal være uten sukker.

Anonymous poster hash: 2346e...09b
Skrevet

:arwen:

Anonymous poster hash: 7be3f...39a
Skrevet

Man blir ikke slankere av å spise sukkerfri godteri..

Skrevet

Du får kjøpt MASSE sukkerfrie drops og godter der sukkeret ofte er erstattet med Stevia, Aspartam og lignende. Disse er fine for diabetikere da slike sukkererstatninger ofte ikke innvirker særlig mye på blodsukkeret, men om man tenker å spise sukkerfritt for å slanke seg så er det faktisk like mange om ikke flere kalorier i sukkerfritt godter.

Skrevet

Helsekosten vil nok ha mye å velge i mellom som er sukkerfritt innen godteri, og kanskje apoteket også.

Skrevet

Doc, Dent, Extra, Lakerol osv. Det er bare å stoppe opp litt før kassa neste gang du er i butikken, der kryr det av sukkerfrie alternativer.

Ps. vet ikke om alle de jeg nevnte er sukkerfrie, men det står på pakkene/eskene/posene.

Skrevet

Kanskje de har masse kcal da selvom de er sukkerfrie? Driver og slanker meg, blir så godis syk iblant, da hadde det hjulpet med litt godis som er sukkerfri;)

Anonymous poster hash: 4d012...d14

Skrevet

Jeg kjøper av og til en dropseske uten sukker. Dent, tror jeg? Den er ca 40 kcal for hele esken.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...