AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Tenkte å ønske meg litt hudpleie til jul men jeg vet ikke helt hva, så setter pris på tips! Jeg har hud som lett blir blank, føles stram, har litt arr, får lett kviser og er VELDIG sensitiv!! Jeg går også på tetralysal for ett annet problem(kviser på ryggen), så regner med huden blir tørr etterhvert... Så jeg håper noen her har tips til alt fra rens til masker Anonymous poster hash: c6702...73f
Prestekragen Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Hvor gammel er du? Hva bruker du nå?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 25 nå bruker jeg egentlig bare opp rester av produkter jeg har liggende. Men bruker for det meste produkter fra matis, md, kremfresh. Anonymous poster hash: c6702...73f
Prestekragen Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Du har omtrentlig hud som meg, da. Kan komme med noen forslag innenfor de forskjellige kategoriene Rens: dermalogica ultracalming, dermalogica dermal clay - gidder ikke prøve andre renser engang, for disse er de beste IMO Fuktighetskrem: Darphin intral, Matis delicate, dermalogica active moist, decleor-balmene (rose d'orient og neroli) Serum: elixir niactil 4% - eneste serumslignende jeg bruker, men det fins helt sikkert masse annet bra der ute Masker: carita lagoon, dermalogica multivitamin, glamglow Peeling: 10% til elixir (pads), den er FANTASTISK! Blekner arr, jevner ut huden, fjerner tørre partier, får huden til å gløde. Ikke så rart, med en prislapp på over 600 kr. Jeg har veldig sensitiv hud, og selv om den svir har jeg aldri opplevd å bli rød/sår/flammete/få reaksjon på noe måte. Håper det hjalp litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå