dinakver Skrevet 25. november 2014 #1 Del Skrevet 25. november 2014 Hei, jeg skal ha ein pesentasjon om fransk mote, om det er laget for alle eller bare for de med mye penger. Eg finner ikke så mye informasjon om det, så jeg lurer på om noen vet noe om hvorfor fransk mote er så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #2 Del Skrevet 25. november 2014 Finnes da billigere franske motehus enn de helt store Anonymous poster hash: 1b41e...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Del Skrevet 25. november 2014 Merkelig oppgave. Fransk mote, hva er det? Det folk på gata går med som er trendy for øyeblikket, og som like godt kan komme fra kjedebutikker, eller franske motehus? Altså franske merker? I så fall burde oppgavens tittel referere til merkeklær, designerklær etc. Designerklær fra motehus er som oftest dyre uansett om det er fra Frankrike, Italia, Storbritannia eller USA. Anonymous poster hash: 698f6...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 25. november 2014 #4 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 26. november 2014 #5 Del Skrevet 26. november 2014 Hei, jeg skal ha ein pesentasjon om fransk mote, om det er laget for alle eller bare for de med mye penger. Eg finner ikke så mye informasjon om det, så jeg lurer på om noen vet noe om hvorfor fransk mote er så dyrt. Nei, då er du nok nøydd til å tenkje sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 26. november 2014 #6 Del Skrevet 26. november 2014 Som AB#3 og Asfaloth sier, så er ikke fransk mote dyrere enn annen mote. Haute Couture er dyrt og forbeholdt de få uansett, og designerklær finnes i ulike prisklasser i Frankrike som i andre land. Frankrike har også sine billigkjeder som f.eks. LaRedoute og Monoprix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå