Gå til innhold

Hvor våt er for våt?

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Litt synd for damen dersom det er så vått at hun ikke kjenner så mye, men jeg syntes det er fordel med klissvått...det demper litt friksjonen :)

Men vi gutta kan jo bevege hoftene og treffe der hun ønsker da, uansett hvor vått det blir...bør vel gå an å få henne til å bli kjilt litt inni der :)

Skrevet

Nåja, de fleste partnerne jeg har hatt har likt at jeg ikke er nærmest en vannspreder, for da blir friksjonen ødelagt og man kjenner mindre. Det beste er jo å være trang og passe våt. Syns det er skikkelig dritt hvis forspillet har vart for lenge og jeg ikke kjenner så mye av den digge følelsen pga fuktigheten.

Da er du for vid eller for lite følsom rett og slett,om fuktighet plager deg...den beste sexen har nå jeg nå jeg er skikkelig våt & kåt.

Om du føler lite har det nok ingenting med fuktigheten å gjøre...kanskje du har dårlige slappe muskler??Kanskje bruker du ikke musklene rett under samleiet?

Følsomheten min er ofte på topp når jeg er plaskvåt,nettopp forde jeg er ekstra kåt og tennt da,og da blir man 100 ganger mer følsom,enn når man ikke er kåt nok/tennt nok.

Så der har du det egentlige problemet ditt.Tror nå jeg.

Nervesystemet slås ikke av-selv om man er veldig våt der nede...tvert om..

Anonymous poster hash: a8f50...4cd

Skrevet

Litt synd for damen dersom det er så vått at hun ikke kjenner så mye, men jeg syntes det er fordel med klissvått...det demper litt friksjonen :)

Men vi gutta kan jo bevege hoftene og treffe der hun ønsker da, uansett hvor vått det blir...bør vel gå an å få henne til å bli kjilt litt inni der :)

En fordel med at det er veldig vått og blir mindre friksjon for mannen-er jo at han kan holde ut lengre,slik at samleiet varer mye lengre-dermed blir det jo egentlig enklere for kvinnen å oppnå orgasme like før mannen eller samtidig med han.

De damene som føler mindre friksjon når det er vått-er nok typiske damer som sliter med å oppnå vaginal orgasmer.Jeg blir i hvertfall ekstra følsom når jeg er veldig våt og kåt,og orgasmene kommer fortere.

ORGASMISKE DAMER er gjerne plaskvåte.Og enda våtere blir det-etter det har gått for henne.De fleste skiller jo ut litt ekstra væske fra skjeden,under orgasme...

Tipper tørre damer sliter mye mer med å oppnå orgasme-til tross for at de får den friksjonen de maser etter når de er tørre... uhyre skjelden orgasmer er " tørre " da....Så det er jo ganske logisk.

Skrevet

Nei, det gjør de ikke. Er i et forhold, og samboeren er ikke redd for å være ærlig. Dessuten har jeg fått det ganske påpekt. Like påpekt som fuktighetsgraden nedentil. Et par har vel ment det var litt for trangt. Trener musklene nedentil hver dag så det er ikke noe problem, god kontroll har jeg også, men jeg merker ikke særlig friksjon.

Høflighet er å holde kjeft, ikke lyve om det.

Mulig du er utstyrt med lite nerver der,eller det er noe med anatomien ..alle er ikke like følsomme,forde anatomien varierer jo hos damer....Men skjønner det er et kjipt problem.

Du får ha dine orgasmer under forspillet da i stedet/klitorisorgasmer,hvis det er enklere for deg.

Skrevet

Mulig du er utstyrt med lite nerver der,eller det er noe med anatomien ..alle er ikke like følsomme,forde anatomien varierer jo hos damer....Men skjønner det er et kjipt problem.

Du får ha dine orgasmer under forspillet da i stedet/klitorisorgasmer,hvis det er enklere for deg.

Vel, det er det merkelige. For jeg kommer selv om jeg ikke kjenner mye. :P

Skrevet

Da er du for vid eller for lite følsom rett og slett,om fuktighet plager deg...den beste sexen har nå jeg nå jeg er skikkelig våt & kåt.

Om du føler lite har det nok ingenting med fuktigheten å gjøre...kanskje du har dårlige slappe muskler??Kanskje bruker du ikke musklene rett under samleiet?

Følsomheten min er ofte på topp når jeg er plaskvåt,nettopp forde jeg er ekstra kåt og tennt da,og da blir man 100 ganger mer følsom,enn når man ikke er kåt nok/tennt nok.

Så der har du det egentlige problemet ditt.Tror nå jeg.

Nervesystemet slås ikke av-selv om man er veldig våt der nede...tvert om..

Herregud da. Blir mindre _friksjon_ hvor våtere man blir. Skjønner ikke hvordan du klarer å misforstå det. Og man kan absolutt være tent nok uten å ha gugge rennende nedover bena.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kjenner til problemet. Føler meg vid nedentil, men får høre at jeg er det helt motsatte, men det hjelper lite når jeg ikke får glede av det. :P

Hehe jada men menn sier det er trangt uansett. Men er ingen ting som er så deilig å putte pikken i ei bøtte med vann.;) Syns det er deilig:)

Anonymous poster hash: 548fa...a44

Skrevet

Hehe jada men menn sier det er trangt uansett. Men er ingen ting som er så deilig å putte pikken i ei bøtte med vann. ;) Syns det er deilig:)

Skal ikke gå inn på detaljer, men det er langt fra en bøtte med vann der nede, mer som en vannslange.

Skrevet

Skal ikke gå inn på detaljer, men det er langt fra en bøtte med vann der nede, mer som en vannslange.

Hehe okei, men det er bare deilig det da. Men skjønner det kan være frustrerende hvis du selv ikke kjenner så mye da.:) Men for min del er mindre friksjon= deiligere.;)

Skrevet

Det er jo fantastisk at kvinnen blir skikkelig våt, det viser at hun tenner på meg og liker det vi gjør sammen :-)

Anonymous poster hash: 1ed9f...ef4
Skrevet

"For våt" finnes ikke.

Skrevet

Jeg har aldri fått noen klager på at jeg er for våt, selv når jeg selv føler det kanskje er litt vel vått.

Det har heller vært positivt ladet som "du er ordentlig kåt ja", "her var det vått og godt", slike ting.

Det kan av og til bli for vått når jeg er kåt og går med klær hvor det trekker igjennom slik at det blir veldig synlig.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg har aldri fått noen klager på at jeg er for våt, selv når jeg selv føler det kanskje er litt vel vått.

Det har heller vært positivt ladet som "du er ordentlig kåt ja", "her var det vått og godt", slike ting.

Det kan av og til bli for vått når jeg er kåt og går med klær hvor det trekker igjennom slik at det blir veldig synlig.

Kult med vått, synlig som trekker gjennom gjerne en åletrang jeans. Digger veldig våte damer:-).

Skrevet

Kult med vått, synlig som trekker gjennom gjerne en åletrang jeans. Digger veldig våte damer:-).

Da digger du meg ;)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Da digger du meg ;)

Det gjør jeg veit du FruKG:-).

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Da digger du meg ;)

Ja, faktisk, jeg digger deg virkelig. Hvor ble det herlige profilbildet av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...