Gå til innhold

Hvor våt er for våt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme det er godt å vite at jeg ikke er alene. Syns ikke det er så veldig flaut egentlig. Bare irriterende at de føler de må påpeke det som om de var verdensmestere.

Hadde sex før første gang med daten min i går, og han bare "oi så vått det var her" :sjenert: i tillegg brukte vi kondom, og jeg tror nok det ble litt lite friksjon. Jeg kniper og kniper, men dette er jo bare frusterende :P

Anonymous poster hash: bf681...84e

Skrevet

?

Anonymous poster hash: b4a79...d5c

Når jeg trenger dykkerbriller og redningsvest....

(Ja, jeg elsker surklende fittesaft :-) )

Skrevet

Hadde sex før første gang med daten min i går, og han bare "oi så vått det var her" :sjenert: i tillegg brukte vi kondom, og jeg tror nok det ble litt lite friksjon. Jeg kniper og kniper, men dette er jo bare frusterende :PAnonymous poster hash: bf681...84e

Kjenner til problemet. Føler meg vid nedentil, men får høre at jeg er det helt motsatte, men det hjelper lite når jeg ikke får glede av det. :P

Skrevet

Jeg fikk høre en gang at det var ekkelt med alt slimet (altså at jeg ble våt), og at det var en turnoff. Pluss at han mente det var helt unormalt å bli så våt.

Skrevet

Jeg fikk høre en gang at det var ekkelt med alt slimet (altså at jeg ble våt), og at det var en turnoff. Pluss at han mente det var helt unormalt å bli så våt.

Sjarmerende fyr. Ble det noe mer på han?

Anonymous poster hash: 3e002...e5d

Gjest UngMann1986
Skrevet

Umoden fyr, altså :P Vått er godt!

Skrevet

UngMann25: Han var 30 og en player.

Anonym: Dette sa han til meg et par måneder etter at vi hadde holdt på en stund. Hyggelig beskjed.

Skrevet

Kjenner til problemet. Føler meg vid nedentil, men får høre at jeg er det helt motsatte, men det hjelper lite når jeg ikke får glede av det. :P

Alle menn sier at jenter er trange av ren høflighet.:) Men tror ikke du skal være så bekymret for mannen sin del. Selv om du er vid, så kiler det uansett i penisen til mannen. Så han vil få orgasme uansett. Men er mye deiligere hvis det er stramt rundt kuken da.:)

Anonymous poster hash: 548fa...a44

Skrevet

Alle menn sier at jenter er trange av ren høflighet. :) Men tror ikke du skal være så bekymret for mannen sin del. Selv om du er vid, så kiler det uansett i penisen til mannen. Så han vil få orgasme uansett. Men er mye deiligere hvis det er stramt rundt kuken da. :)

Nei, det gjør de ikke. Er i et forhold, og samboeren er ikke redd for å være ærlig. Dessuten har jeg fått det ganske påpekt. Like påpekt som fuktighetsgraden nedentil. Et par har vel ment det var litt for trangt. Trener musklene nedentil hver dag så det er ikke noe problem, god kontroll har jeg også, men jeg merker ikke særlig friksjon.

Høflighet er å holde kjeft, ikke lyve om det.

Skrevet

Nei, det gjør de ikke. Er i et forhold, og samboeren er ikke redd for å være ærlig. Dessuten har jeg fått det ganske påpekt. Like påpekt som fuktighetsgraden nedentil. Et par har vel ment det var litt for trangt. Trener musklene nedentil hver dag så det er ikke noe problem, god kontroll har jeg også, men jeg merker ikke særlig friksjon.

Høflighet er å holde kjeft, ikke lyve om det.

Men helt ærlig så vil jo du kjenne friksjon selv om det er vått? Dama mi er også plaskvåt og hun kjenner min veldig godt. Nekter å tro at noen er så teit at de forteller partneren sin at de er vid. Det ville jo gitt de dårlig selvtilitt og gjort de såret.:)

Skrevet

Når du nesten lurer på om hun har tisset i senga.

Anonymous poster hash: 7474a...0ac
Skrevet

Når du nesten lurer på om hun har tisset i senga.

Anonymous poster hash: 7474a...0ac

Hvis det blir så vått så er det kun bleie som er alternativet..:P

Skrevet

Var en stund jeg ble så våt at vi ikke fikk til å ha sex, fordi han ikke syns det var noe digg.. Så han ble jo bare slapp etter noen sekunder inni.. Enda jeg kjente det godt og det føltes bra :P

Men det gikk heldigvis over ;)

• Liker 1
Skrevet

Hva er "for våt" for noe? Er det som når han er "for hard"? :klo:

Anonymous poster hash: 3e002...e5d
  • Liker 2
Skrevet

Trodde ikke det gikk an å bli for våt...plaskvått er jo bare så deilig :P Men nå er kuken min litt tykke så det blir friksjon uten da ;)

Skrevet

Skulle gjerne blitt våtere enn det jeg blir, men sånn er det. Er ikke mangel på friksjon ihvertfall da ;)

Skrevet

Når man må bruke håndkle og tørke litt.... :fnise:

Skrevet

Når man må bruke håndkle og tørke litt.... :fnise:

ei venninne av meg måtte ty til håndkle. Da kan man si det er vått!

Skrevet

ei venninne av meg måtte ty til håndkle. Da kan man si det er vått!

Ikke sant :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...