Gjest tuppesjura Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg trenger piggsko til vinteren og har nå prøvd asics gel arctic med pigg, men jeg liker de ikke. Jeg synes de er trange og harde uansett hvilken str jeg bruker. Lurte derfor på om det er mulig å pigge opp vanlige løpesko istedet? Jeg bryr meg ikke om at det er gore tex, for det er snakk om kun en joggetur likevel, og om jeg blir våt på føtterne, så går det bra. Bruker vanligvis kayano og er veldig fornøyd med de, så lurer på om jeg rett og slett bare skal pigge opp et par sånne. Erfaringer?
Maximillian Cohen Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Ingen erfaringer med å sette pigger i sko, men jeg bruker selv Icebug SPIRIT OLX de få gangene pigger er aktuelt, og jeg er veldig fornøyd. Det skal imidlertid være veldig glatt før jeg føler pigger er nødvendig på treningsturer.
Gjest tuppesjura Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Er avnhengig av sko for overpronasjon, og er usikker på om jeg finner noen som er det. Har ikke testet icebug sine, har de skikkelige løpesko??
Maximillian Cohen Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Er avnhengig av sko for overpronasjon, og er usikker på om jeg finner noen som er det. Har ikke testet icebug sine, har de skikkelige løpesko?? Ja, det har de, men de jeg nevnte er ikke riktig valg om sko som støtter for pronasjon er viktig.
Gjest tuppesjura Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Ja, det har de, men de jeg nevnte er ikke riktig valg om sko som støtter for pronasjon er viktig. Ja, sko for pronasjon er veldig viktig. Jeg får sinnsykt vondt i føttene med andre sko, så det funker bare ikke.
hurdugurdu Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 http://www.loplabbet.no/pigging-av-sko Løplabbet gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå