Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket jeansmerke er "In" nå, og hva foretrekker du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chica
Skrevet

Er ikke opptatt av merker, så hva som er in kan ikke jeg svare på. Men - det jeg foretrekker, det er en dongribukse som er litt høyere bak, lav foran og litt strech. Liker best lyse bukser om sommeren. Ikke smale nederst, men heller ikke for vide, må gå an å brette de opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte en nå på neste stopp den het JAM var veldig fin litt høyere på livet, litt sleng,stretch.

Skrevet

Mine favoritter for øyeblikket er en Diesel Hush med litt broderier på baklommene, og en Seven for All Mankind Bootcut.

Er alltid på utkikk etter nye jeans, da..

Gjest Odense
Skrevet

Jeg har en drøss med fornarina bukser fordi de passer godt til formen min, men begynder å bli litt lei dem nå..Synest Nudie er kule ,litt sann retro look på de..Men jeg var inne på Carlings å spurte etter en ny modell å da sa ekspeditøren at Nudie skulle slutte å lage bukser for damer , er dette sant?? Fatter liksom ikke de, de seller jo bra om dagen.. :roll:

Skrevet

Er Fornarina-bukser bra? Jeg er smal, men ikke så høy (163) Passer de bare til de som er høye?

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Jeg liker Lee best. :)

Beste dongerybuksene som finnes, spør du meg!

Gjest Anonymous
Skrevet
Mine favoritter for øyeblikket er en Diesel Hush med litt broderier på baklommene, og en Seven for All Mankind Bootcut.

Er alltid på utkikk etter nye jeans, da..

Diesel Hush har vært min favorittmodell de siste to årene, liker ikke så godt broderiene på baklommene som kom nå i vår though..Men det er utrolig kule bukser!

Når det gjelder hvilke merker som er "in" har vel nudie og acne dominert en stund, men nå er vel seven for all mankind på vei in i Norge (akkurat når den er på vei ut i USA.. :roll: ).

Egentlig er jeg ikke sikker, fordi jeg, når det gjelder jeans, ikke er så opptatt av hvilke merker som er "in". For meg handler jeans kun om å finne den rette modellen og den rette fargen.Jeg ender imidlertid alltid opp med merkejeans som f.eks Diesel eller Nudie fordi jeg rett og slett ikke synes de billigere tilfredsstiller mine krav..Jeg har enda til gode å finne et par jeans på h&m som sitter like bra som de dyrere- desverre.

Skrevet

Merket blåser jeg i.

Det som er avgjørende er hvordan buksa sitter og passer til min kroppsfasong.

Foretrekker bukser som er litt lave i livet, gjerne litt trange i låra og litt vidde nederst.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har en drøss med fornarina bukser fordi de passer godt til formen min' date=' men begynder å bli litt lei dem nå..Synest Nudie er kule ,litt sann retro look på de..Men jeg var inne på Carlings å spurte etter en ny modell å da sa ekspeditøren at Nudie skulle slutte å lage bukser for damer , er dette sant?? Fatter liksom ikke de, de seller jo bra om dagen.. :roll:[/quote']

Det stemmer det. Jeg er også litt lei fornarina, de er fine..men det er ingenting spesielt ved de. Liker Mudd fordi de broderer en M på baklommen (har navn på M)

Skrevet

Synes selv om det er kjempe kjekt å bruke en "merke" av klær, det er jo litt velvære for meg i hvert fall. Men nå det gjelder dongeri må en neste blås i det. For om det sitter feil da er det ikke verdt en eneste øre!

Mye handler om kroppsformer. Lindex har jeg godt erfaring med nå jeg vil kjøpe jeans til min str. 46 kropp. Ellers høre jeg mye skryt om Nudies og Lee jeans til de mindre str.

Gjest Coral
Skrevet

Liker jeans fra

Lee

Fornarina

Diesel

Har også flere fra vero moda og vila som jeg bruker en del, og en fra mango som har vært en favoritt lenge.

Er som flere andre her sier mest opptatt av hvilke fasonger og modeller som kler meg, samt at jeg synes det er greit å ha jeans i litt forskjellige nyanser/farger. Nå er jeg på jakt etter en litt mørkere, frem mot høsten.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker best jeans fra Diesel og Fornarina. Lee har jeg prøvd, men de er for vide i fasongen for meg; passer nok bedre for dem med rundere hofter. Jeg har også en Nudie i modellen Bootcut Eddy, men den skal gå ut (den modellen), mer vet jeg ikke. Jeg sikler litt på bukser fra Juicy Couture og Birdie, men det blir etter at jeg har vært i Budapest, hvis kontoen tillater det.

Skrevet

I mine oyne saa er LEE helt ut her i usa..har ikke sett LEE bukser med fin fassong enda her..eldre damer bruker det..

Ellers er LEI veldig in..levis..

Personlig liker jeg LEE, for, diesel,nudie i Norge.

Har ikke sett Nudie her heller...merkelig..

Skrevet

Diesel! Kjøpte meg en diesel rame bukse her om dagen og den var kjempestilig! Skikkelig myk og tynn i stoffet. Liker også Lee leola og Levis 529, den nyeste jentebuksa er fin. Har også endel only bukser, men kvaliteten på de er ofte dårlig.

Gjest gloria
Skrevet

Fornarina

Lee

Diesel

Nudie

Mavi

Har prøvd et par stilige bukser på Vero Moda også. Lånte faktisk en dongeribukse fra lillesøster i kveld, og den var helt topp!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sitter her i min nye bukse fra Only, og er kjempefornøyd.. :) kjøpte for en gangs skyld en litt dyr bukse, kr 700,- måtte jeg ut med, og jeg som aldri pleier å kjøpe en som er dyrere enn 400,-.. er til gjengjeld fornøyd med både fasong, farge og at den er så behagelig på.

Denne var en helt ny modell, heter Beat jeans. Litt vidde i den, ganske smal nederst. Der bretter jeg den opp. Laaaave lommer bak, begynner nesten nedenfor rumpa. Den er liksom litt sporty, og veldig meg. Og så føles det utrolig deilig å ikke ha på seg en pinetrang dongeribukse. Denne er behagelig. Forholdsvis tynn i stoffet, noe som gjør den myk.

Skrevet
Jeg sitter her i min nye bukse fra Only, og er kjempefornøyd.. :) kjøpte for en gangs skyld en litt dyr bukse, kr 700,- måtte jeg ut med, og jeg som aldri pleier å kjøpe en som er dyrere enn 400,-.. er til gjengjeld fornøyd med både fasong, farge og at den er så behagelig på.

Denne var en helt ny modell, heter Beat jeans. Litt vidde i den, ganske smal nederst. Der bretter jeg den opp. Laaaave lommer bak, begynner nesten nedenfor rumpa. Den er liksom litt sporty, og veldig meg. Og så føles det utrolig deilig å ikke ha på seg en pinetrang dongeribukse. Denne er behagelig. Forholdsvis tynn i stoffet, noe som gjør den myk.

Jeg kan ikke fordra bukser med lavt sittende lommer, synes ikke det er flatterende for rumpa.

Den blir liksom dradd nedover ( gir en optisk illusjon av det ihvertfall ).

Men det er tydeligvis veldig mote nå, for nesten samtlige bukser har visst det om dagen......

Skrevet

Er veldig glad i Fornarina og Nudie jeg ogsaa..men finner ikke noen av dem her i USA..

Har provd ut Guess..kjopte mye guess naar jeg var her sist og..de har faatt inn mye miniskjort/minikjoler..kjempestilige!

Jeansene er ok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...