AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 - og startskuddet for førjulstiden. Hva tar du fram av pynt? Jeg henger adventstjerne og lyshjerte i vinduene, samt to nyinnkjøpte lysestaker settes i kjøkkenvinduene. Adventsstaken lager jeg på søndag - og så tennes 1. lyset. Ellers vurderer jeg å henge opp julegardinene. Annen julepynt kommer ikke opp før senere. Anonymous poster hash: 078bf...02a
Gjest one of us Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Kommer til å ta frem alt vi har. Vi har ikke så mye. Skal ikke feire hjemme, men er jo koselig med pynt i desember. Julestjerna er allerede hengt opp og adventsstaken er satt i vinduet. 1
UnderCover Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 (endret) Jeg skal pynte juletreet på søndag, både inne og ute, og dekorere hele huset utenfor med lys. Og så skal selvsagt adventstjerner og den slags opp. Pynter litt hver dag frem til jul, men tipper mesteparten er oppe innen 2 søndag i advent. Og på mandag begynner jeg julebakingen Må legge til at jeg er voldsom på jul fordi jeg kjeder meg, og bare for å få tiden til å gå før det er vår igjen Endret 25. november 2014 av UnderCover
missdior Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Gleder meg veldig til å henge opp stjerner i vinduene og sette opp lysestaken i kjøkkenvinduet. Ooooog adventsstaken på stuebordet, med fire, nye, lilla lys. Skal bake litt på søndag også tenkte jeg! Wiii, snart juuul Resten av pyntingen tar jeg senere, er jo litt av kosen å pynte også, så da må man posjonere det
Christiania_Oslo Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Pynter så og si alt denne helga,bortsett fra juletreet da. Også må jeg få kjøpt julenek 2 uker før julaften:) Akkurat nå driver jeg med rengjøring av hele leiligheten så den er pen og ren før jul:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå