AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Hei! Jeg har i det siste hatt et lite område med tørr hud rundt det venstre øyet mitt. Det er ikke stort, men bare en liten centimeter som har "flassete" hud (det ryr ikke da). Da jeg våknet i morgest var jeg også rød på huden i øyekroken, og det så nesten litt hovent ut. Det gikk seg til i løpet av dagen, men nå nettopp kjente jeg litt rykninger i øyeregionen. Noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: 51d63...597
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Bruker du en øyekrem du ikke tåler kanskje? Gnikker du for hardt når du skal fjerne maskararester? Anonymous poster hash: fcad7...af6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Bruker du en øyekrem du ikke tåler kanskje? Gnikker du for hardt når du skal fjerne maskararester? Anonymous poster hash: fcad7...af6 Øyekrem bruker jeg ikke, så det kan det ikke være. Det er mulig det har noe med gnikking å gjøre ja, takk for svar! Anonymous poster hash: 51d63...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå