Gå til innhold

Kjære sminkeguruer, jeg trenger hjelp! Dior blush :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom kicks i dag og skulle ha hjelp til å finne ny blush. Damen som skulle hjelpe meg var litt brysk og virket ikke som hun hadde veldig lyst til å hjelpe meg. Jeg ba om en pen blush som gav meg en frisk look men kunne bygges opp og brukes til fest.

Hun mente dior 676 coral cruise var rett for meg, og om jeg ikke likte den så fikk jeg finne noe annet jeg likte for da viste hun ikke. Så jeg kjøpte den...selvom jeg ikke følte denne var perfekt for meg.

Fargen kan sees her http://www.dior.com/beauty/en_int/fragrance-and-beauty/makeup/face/blush/pr-blush-Y0715255-y0715255.html#

Når jeg kom hjem

Da jeg kom hjem kom jeg på at mn mor hadde en blush jeg kledde godt fra dior, 553 peach vail som er utgått http://www.polyvore.com/christian_dior_blush_no_553/thing?id=6368537

Jeg syns fargene ligner noe men at den jeg har fått er litt mye rosa i?

Noen som vet om det er mulig å bytte sminke fra kicks når man har kvittering og ikke har åpnet pakken?

Huff, er kjedelig når man prøver å få hjelp av fagpersoner og ikke føler man får den hjelpen man skal ha :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får også det inntrykket når jeg er på kicks.. de viser gjerne 1 alternativ, og jeg føler litt press på å kjøpe den de anbefaler, selv om jeg ikke har en god magefølelse på det.. Men det går fint an å bytte, jeg har selv gjort det

Skrevet

Synes den så fin ut, jeg. Moren din sin ser mer rosa ut, din mer korallfarget. Men om man ikke er fornøyd ville jeg forsøkt å bytte.

Anonymous poster hash: 6266d...378

Skrevet

Jeg så på kvitteringen nå at de hadde åpent kjøp i 14 dager så går nok å får pengene tilbake i morgen og spørr om hjelp på taxfreen på gardermoen når jeg skal ut å reise neste helg. Der fikk jeg veldig god hjelp sist gang ihvertfall!

Fargen er fin den, den er bare ikke fin på meg. Den fikk meg til å se veldig voksen ut, og jeg er bare 24 så det er ikke en look jeg ønsker ;) jeg har nesten bare dårlige erfaringer med kicks men hva er alternativet egentlig? håper jeg kommer over en kicks med hyggelige og flinke folk snart!

Skrevet

Jeg så på kvitteringen nå at de hadde åpent kjøp i 14 dager så går nok å får pengene tilbake i morgen og spørr om hjelp på taxfreen på gardermoen når jeg skal ut å reise neste helg. Der fikk jeg veldig god hjelp sist gang ihvertfall!

Fargen er fin den, den er bare ikke fin på meg. Den fikk meg til å se veldig voksen ut, og jeg er bare 24 så det er ikke en look jeg ønsker ;) jeg har nesten bare dårlige erfaringer med kicks men hva er alternativet egentlig? håper jeg kommer over en kicks med hyggelige og flinke folk snart!

Andre parfymerier, sephora i utlandet, kjøp på nett.. Jobber mange udugelige mennesker på kicks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...