Gå til innhold

ser noen noe progresjon på kroppen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet jeg har postet før-bildet før, men tok ett nytt i dag. Det er tre uker siden jeg tok bilde 1, og tok dag bilde 2. Er det egentlig noe progressjon? :( Jeg ser ingenting, men har både trent og spist mye bedre... Aldri trent så mye cardio hver uke før.

bilde 1: http://i58.tinypic.com/2w6s0lw.jpg (3 uker siden)

bilde 2: http://i57.tinypic.com/j9mz5k.jpg ( vet det er ganske dårlig kvalitet..)

Anonymous poster hash: 779bb...132
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør måle deg. Er vanskelig å se forskjell på de to bildene, men på målebåndet kan det sikkert hende at det vises!

Skrevet

Ser absolutt ut som det har skjedd litt ved nederste mageparti :)

• Liker 1
Skrevet

Du bør måle deg. Er vanskelig å se forskjell på de to bildene, men på målebåndet kan det sikkert hende at det vises!

men hvordan skal man egntlig måle seg? får så forskjellige mål om jeg måler ved navelen, der det er mest fett, midja osv

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg ser ingen forskjell. Mål deg eller gå på vekta.

Anonymous poster hash: 16784...171
Skrevet

men hvordan skal man egntlig måle seg? får så forskjellige mål om jeg måler ved navelen, der det er mest fett, midja osv

Så lenge du måler de samme stedene hver gang, så kan du se progresjonen.

• Liker 1
Skrevet

ok, kan moderator da slette denne tråden? TS

Skrevet

Ikke bli deppa av dette, tommelfingerregel er at man ser forskjell etter ca 6 uker :) kroppen din har nok forandret seg, det kjenner du sikkert, de er bare ikke super-synlige der du vil det skal vises

Skrevet

3 uker er for lite. Prosessen har akkurat begynt. Bare fortsett som du gjør nå, og ta mål i dag. Om drøye tre uker kan du begynne å se forskjell fra første bilde.

Husk å tren styrke også. Ingen har vondt av å ta noen push-ups og sit-ups.

Anonymous poster hash: fa60a...857
Skrevet (endret)

Jeg ser litt forskjell på hofta (venstre side). Når jeg slanket meg brukte jeg bare målebånd.

Målte over rumpa, og rundt der navlen er, rett under brystet, og øverst på indre lår. Målte på akkurat samme sted, på akkurat samme tidspunkt hver 4 uke. Var mye bedre enn å bare bruke vekt og bilder. Trente i 3 måneder før jeg virkelig så forskjell. 3 uker er veldig lite. Husk at det tar lang tid å gå ned i vekt. Det er ikke en quick fix. :laugh:

Fortsett slik du gjør og legg inn styrke, ikke bare utholdenhetstrening. Sett deg som mål å spise litt renere hver uke. Lykke til! :blomst:

Endret av Verify
Skrevet

Whaaat? Det er jo masse forskjell! Stor forskjell på mage, på sidene og på lårene.

Anonymous poster hash: 71b84...d29

• Liker 4
Skrevet

Tung styrketrening 4-5 dager i uka, så kommer resultatene løpende til deg, så slipper du løpe etter dem, hvis du skjønner hva jeg mener :P

Skrevet

TS her. Takk for svar. Kan moderator slette denne tråden? Ønsker ikke linkene skal ligge tilgjengelig lengre.

Skrevet

TS her. Takk for svar. Kan moderator slette denne tråden? Ønsker ikke linkene skal ligge tilgjengelig lengre.

Da burde du slutte å legge ut bilder av kroppen din da..

Anonymous poster hash: 089ee...c65

• Liker 1
Skrevet

3 uker er altfor lite for å se noen fremgang, bruk heller tiden i starten på å lære deg å trene riktig, løpe riktig slik at du kan trene smartere og få bedre utbytte. Så kan du sammenligne bilder om 6 måneder. Da vil det være en forskjell.

Det er kjempeviktig å bruke tid på å bygge form, det er ikke gjort på noen uker eller måneder. Om du går ut for hardt er det veldig lett å miste motivasjonen, spesielt om motivasjonen din er å se ut som en fitnessmodell.

Bruk tid på å lære deg å finne ut hva du liker å gjøre, slik at trening blir gøy og at det er den genuine lysten som får deg til å gå ut for å mosjonere.

For min del er det nå litt over 4 år siden jeg begynte å trene, i starten var det for å få en flottere kropp som motiverte meg, kom ingen vei på lang stund til motivasjonen min endret seg til å løfte tyngre og tyngre. Da løsnet det også med utseende, nå ser jeg bedre ut en noensinne og fokuserer ingenting på det estetiske.

holdt ut, stå på :)

Anonymous poster hash: 768a3...cf8
Skrevet

Magen ser litt strammere ut for meg. Men litt usikker pga bildekvalitet. Ville brukt målebånd :)

Skrevet

JA! Hva har du gjort? Gi meg tips!

Anonymous poster hash: dc3c7...e4f
Skrevet

JA! Hva har du gjort? Gi meg tips!

er dette tull... føler alle som sier noe positivt i denne tråden er ironisk...

Skrevet

er dette tull... føler alle som sier noe positivt i denne tråden er ironisk...

Uff, så trist at du tar det sånn. Jeg mente iallfall det jeg skrev - min kommentar du svarte på. Jeg skulle gjerne blitt kvitt litt rundt mageområdet, og jeg ser veldig forskjell på tre små uker på deg! Skjønner ikke hvordan du har fått det til. Har trent i 3 måneder uten å se noe som helst forandring jeg. Så håper du gir meg noen tips for hva du har gjort :) Du har forandret deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...