AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Etter noen mnd med dating føler jeg for å høre hvor vi står (dater han andre, ser han på dette som seriøst eller bare kos?). Jeg er redd for å skremme han bort ved å ta opp dette for tidlig. Burde jeg bare la det gå og se hva som skjr? Når er det ok å ta opp slike ting? Noen som har noen erfaringer med dette? Anonymous poster hash: eb3d9...111
Leini Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Etter noen mnd med dating føler jeg for å høre hvor vi står (dater han andre, ser han på dette som seriøst eller bare kos?). Jeg er redd for å skremme han bort ved å ta opp dette for tidlig. Burde jeg bare la det gå og se hva som skjr? Når er det ok å ta opp slike ting? Noen mnd? 2? 5? Synes du godt kan spørre, men ikke forlang. Bare si noe som at du har liltt behov for å vite hvordan han føler forholdet deres går. Man renger ikke merkelapp på alt, men om han ikke er like seriøs om fremtid med deg som du er med ham, så er det greit å få vite det.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Hvordan tar man liksom opp det? Har aldri tatt opp det før jeg tror jeg. Og er litt i samme situasjon som TS. Og for tiden ser vi hverandre sjelden pga ytre omstendigheter på begges sider, så føler det liksom blir litt unaturlig å skulle ta det opp når vi endelig sees og sånn. NB, jeg hater å snakke om følelser.. Anonymous poster hash: cd99e...4b3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Vi har vel datet i tre måneder snart. Jeg har aldri tatt opp noe sånt før jeg heller, og det er ikke viktig for meg at vi setter en merkelapp på det hele, men lurer sånn på hva hn vil med dette. Er det noen som har opplevd å skremme bort en fyr ved å ta opp slike ting for tidlig? Anonymous poster hash: eb3d9...111
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Etter noen mnd med dating føler jeg for å høre hvor vi står (dater han andre, ser han på dette som seriøst eller bare kos?). Jeg er redd for å skremme han bort ved å ta opp dette for tidlig. Burde jeg bare la det gå og se hva som skjr? Når er det ok å ta opp slike ting? Noen som har noen erfaringer med dette?Anonymous poster hash: eb3d9...111 Da jeg møtte min kjære tok jeg dette opp med han etter 2 måneder, aldri vært så nervøs før som jeg var da jeg spurte han hva han tenkte om oss. Heldigvis var vi helt på samme side følelsesmessig, og anså oss som kjærester etter dette Anonymous poster hash: 1f997...455
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Ser for meg den samtalen her: - sååååehh.. hva tenker du om oss da? - ehh.. njaa.. altså.. må jeg tenke så mye om det? - njaa. vi har jo holdt på en stund nå.. vil du eeehh.. mmmm… kanskje gå videre? - ehh.. kan vi ikke bare ha det sånn vi har det nå a?? eehhh…. Også forsvinner han ut av livet mitt! Livredd for å bli avvist. Evt en kårny: - vil du være kjærsten min? Anonymous poster hash: cd99e...4b3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Du sparer deg for mange vonde følelser hvis du spør rett ut. Etter tre måneder bør han vite om han er interessert i noe mer eller ikke og da får du sannheten istedefor å bare gå rundt grøten i enda flere måneder også i verste fall bli dumpa. Dessuten tror jeg gutter liker jenter med litt attitude. Jeg har vært i den situasjonen to ganger det siste året og med første fyren gikk jeg rundt og venta og hinta litt løst og godttok " kan vi ikke bare holde på sånn her da?" før jeg ble dumpa fire måneder senere. For tre måneder siden møtte jeg en gutt jeg liker veldig godt og det er ikke sånn at jeg føler vi må bli kjærester, men at jeg er ferdig med useriøse "forhold" og liggevenner. Og det sa jeg til han, og følte det var mye bedre enn å gå rundt å overtolke alt mulig. Han var enig Anonymous poster hash: aac29...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå