brum Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Hvordan foregår innkallelsen til møtet med presten? Er det forventet av vi skal ta kontakt eller ringer de for å avtale møte? Har sendt inn alle papirer og fått oppgitt navnet på presten men ikke hørt noe ennå. Vi gifter oss 4 september, hvor lang tid i forveien er det vanlig å snakke med presten? hm...nå høres det ut som jeg begynner å få panikk....det er så utrolig mye å tenke på.
Gjest Tex Skrevet 24. juli 2004 #2 Skrevet 24. juli 2004 Jeg tok en telefon for å avtale tid. Vi ville ha samtalen tidlig for å få godkjent programmet....... Vi hadde samtale i april og giftet oss i slutten av mai.
Snorkie Skrevet 24. juli 2004 #3 Skrevet 24. juli 2004 Vi ble bedt om å ta kontakt i begynnelsen av august. Gifter oss 21. august.
Gjest Harmony Skrevet 24. juli 2004 #4 Skrevet 24. juli 2004 Vi ringte presten, og møttes kvelden før bryllupet. En veldig fin samtale, vielsen var fantastisk, og presten ble med på festen.
minniepus Skrevet 24. juli 2004 #5 Skrevet 24. juli 2004 I brevet fra menighetskontoret ble vi bedt om å ringe presten 14 dager før vielsen for å avtale møte.
Lotte20 Skrevet 24. juli 2004 #6 Skrevet 24. juli 2004 Vi møtte presten for over en mnd siden....6 uker før bryllupet.... Liker å ha ting unnagjort, for det er nok å fylle dagene med på slutten !!
ringblomst Skrevet 24. juli 2004 #7 Skrevet 24. juli 2004 Presten vår ringte oss for å avtale tid til samtale, trodde det var vanlig jeg.
Armonia Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 Presten ringet oss to uker før bryllupet, og vi hadde samtale mandagen før bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå