Gå til innhold

Katt på pensjonat(Sørlandet).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Til våren skal jeg på ferie en ukes tid, og da kan jo dessverre ikke lille pusegutten min bli med. Jeg skal selvfølgelig ikke etterlate han helt alene hjemme, så har tenkt å sende han på pensjonat.

Men jeg har absolutt ingen erfaring med pensjonat, da jeg tidligere hadde en veldig snill nabo som kom daglig med mat, kos og slapp han inn/ut noen ganger om dagen.
Denne naboen har flyttet, og det er ingen andre jeg stoler såpass på at jeg vil la de passe på pus.

Så jeg lurer rett og slett på om noen har erfaringer med kattepensjonat? Jeg tenker jeg skal kikke litt på flere steder i nærheten, før jeg bestemmer meg. Hvis noen har noen skrekkhistorier eller har pensjonater de absolutt ikke anbefaler på Sørlandet, vil jeg gjerne høre det!

Anonymous poster hash: 9459e...786
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har inntrykk av at Pusehuset i Kristiansand er et ålreit pensjonat, men jeg har ikke førstehånds erfaring med det.

Har sett flere reportasjer derfra, og det kan se ut som om kattene får et godt opphold der mens eierne er på ferie.

Skrevet

Enig i at pusehuset er bra. Hadde katten min der et par uker. Det som var litt dumt var at de ikke klarte å gi henne medisin i tablettform, men måtte gi henne det i sprøyte. Hun er veldig lett å gi medisin, men de har nok stresset henne litt opp. Føles litt sterilt der, men kattene slipper å være i bur hele tiden som på andre pensjonat, og de får kos og veterinær om nødvendig (en dyrlege eier pensjonatet).

Husk bare at katten må være kastrert og vaksinert på forhånd.

Skrevet

Ligger et pensjonat/kennel på saltrød også. Har aldri brukt det for jeg har klart å få kattepass i siste liten, men det ble vurdert en gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...