AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Jeg har ikke vært student på 6 år, men har fortsatt studentkort i banken (ingen gebyrer). Hvor ulovlig er dette? Burde jeg si i fra? Når jeg får nytt kort kommer det bare nytt studenkort..kan dette pågå i evigheter? Anonymous poster hash: 6612e...a15
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Jeg har helt vanlig bankkort jeg uten gebyr bortsett fra årsgebyret for kortet. Finnes det fortsatt noen som velger kort med gebyr?Anonymous poster hash: 86377...a4b
Gjest Solsmil Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Når jeg skaffet meg studentkort i dnb for rundt tre år siden, så mener jeg det var noe om at det varte i sju år (?), og da gikk det over til vanlig kort. Så lenge man car student når man fikk kortet, så kunne man ha det sånn i sju år. Men ikke lengre
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Hos DNb kan du ha det "evig" men det er bare fritatt visa-årsavgiften i 5 år. Anonymous poster hash: 3be35...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå