AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Skal kjøpe treningstights i julegave, og 2XU står på ønskelisten. Men det finnes jo flere typer.. Hva skal man velge? Anonymous poster hash: c33d1...787
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Hvem er mottaker? Kjønn? Kroppsform? Hva skal den brukes til (løping, styrke eller restitusjon)?Anonymous poster hash: f9472...767
punkyB Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Skal det være vanlig trening inne så holder det med en kompresjonstights http://www.x-life.no/products/2xu-compression-tights Klikker du deg litt tilbake via linken så får du opp de andre modellene. Ligger også størrelseguide der - de er ganske små i str. og blir fort gjennomsiktige hvis de er stramme.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Slanke jenter i str s, styrketrening og løping trenger de str m da mon tro?Anonymous poster hash: c33d1...787
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Slanke jenter i str s, styrketrening og løping trenger de str m da mon tro?Anonymous poster hash: c33d1...787 Da ville jeg fått for Elite-versjonen i str ST/S eller XST/XS... T (for tall) hvis de er høyreiste... Gå heller ned en størrelse enn opp...Anonymous poster hash: f9472...767
Gjest UngMann1986 Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Ja til flere kvinner med 2XU kompresjonsstights på treningssenteret!
Gjest avocadoen Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Slanke jenter i str s, styrketrening og løping trenger de str m da mon tro?Anonymous poster hash: c33d1...787 Nei. En kompresjonstights skal være stram. Anbefaler heller ikke å gå en størrelse ned. Man skal ikke kutte blodomløpet heller
Noope Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 (endret) Jeg gikk en størrelse opp og den var ganske stram i starten, (ser veldig liten ut når man tar den ut av pakka) men ble raskt utvidet og slaskete (fordi den var for stor..). Har tenkt å kjøpe en ny snart og da går jeg ikke en størrelse opp. Endret 25. november 2014 av Noope
Asso Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Jeg bruker S i 2XU og den sitter fint, hadde ikke gjort noe om den va litt strammere. Har heller ikke de tynneste beina så hvis den du skal kjøpe gave til bruker S så ville jeg ha kjøpt S i denne også =) Også kan du jo få med en byttelapp =)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #10 Skrevet 26. november 2014 Kjøpt Elite! Den er gjennomsiktig, men det driter jeg i! Anonymous poster hash: e364c...9a2
Gjest Daenerys Skrevet 26. november 2014 #11 Skrevet 26. november 2014 Jeg bruker S, og hadde S i min 2xu. Jeg klarer ikke å bruke den, den er rett og slett for lav i livet for oss med høyere hofter. Ganske kjipt, for ellers er den god.
gohege Skrevet 26. november 2014 #12 Skrevet 26. november 2014 Om jeg skulle valgt ville jeg gått for den nye tightsen til 2XU med bredere linning i livet. Den jeg har nå sitter litt ubehagelig på i livet, og estetikken på den originale faller mindre i smak hos meg enn den nye. Når det gjelder størrelser er det lurt å følge guiden på pakken, jeg har ST som sitter fint i beina. http://www.gsport.no/produkt/165167/2xu-mid-rise-compression-tights-dame?cid=_adwordspla_cpc&gclid=Cj0KEQiAkdajBRCJ_7_j6sCck7wBEiQAppb2ixfvHsnFtBmHLi-6JH0LKWacdJmBy6_VxPXqAN8H824aAr0d8P8HAQ
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #13 Skrevet 27. november 2014 Om jeg skulle valgt ville jeg gått for den nye tightsen til 2XU med bredere linning i livet. Den jeg har nå sitter litt ubehagelig på i livet, og estetikken på den originale faller mindre i smak hos meg enn den nye. Når det gjelder størrelser er det lurt å følge guiden på pakken, jeg har ST som sitter fint i beina. http://www.gsport.no/produkt/165167/2xu-mid-rise-compression-tights-dame?cid=_adwordspla_cpc&gclid=Cj0KEQiAkdajBRCJ_7_j6sCck7wBEiQAppb2ixfvHsnFtBmHLi-6JH0LKWacdJmBy6_VxPXqAN8H824aAr0d8P8HAQ Jeg har den nye til 2xu med høyere liv. ikke verdt pengene. Anonymous poster hash: e364c...9a2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #14 Skrevet 27. november 2014 Jeg har den nye til 2xu med høyere liv. ikke verdt pengene. Anonymous poster hash: e364c...9a2 Utdyp gjerne! Anonymous poster hash: 01e31...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #15 Skrevet 27. november 2014 Utdyp gjerne! Anonymous poster hash: 01e31...fc4 Den er like høy i livet som Elite, men kjennes mye stivere i stoffet, som igjen gjør at den er mer behagelig på. Selv om den er like høy i livet som Elite, så sitter den ikke særlig godt der. Jeg gikk ganske fort tilbake til min gamle. Anonymous poster hash: e364c...9a2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #16 Skrevet 27. november 2014 Den er like høy i livet som Elite, men kjennes mye stivere i stoffet, som igjen gjør at den er mer behagelig på. Selv om den er like høy i livet som Elite, så sitter den ikke særlig godt der. Jeg gikk ganske fort tilbake til min gamle. Anonymous poster hash: e364c...9a2 Kan tilføye at begge rekker over navelen på meg.. om det er høyt eller ikke , vet jeg ikke, men det er nå slik de sitter på. Anonymous poster hash: e364c...9a2
miramis Skrevet 28. november 2014 #17 Skrevet 28. november 2014 Jeg bruker S, og hadde S i min 2xu. Jeg klarer ikke å bruke den, den er rett og slett for lav i livet for oss med høyere hofter. Ganske kjipt, for ellers er den god. Den nye er bedre i livet. Til ts: kjøp den nyeste modellen, det er gjevest å få siste utgaven.:-) Og kjøp xs hvis mottakeren er slank, de er stor i størrelsen.
miramis Skrevet 28. november 2014 #18 Skrevet 28. november 2014 Jeg bruker S, og hadde S i min 2xu. Jeg klarer ikke å bruke den, den er rett og slett for lav i livet for oss med høyere hofter. Ganske kjipt, for ellers er den god. Den nye er bedre i livet. Til ts: kjøp den nyeste modellen, det er gjevest å få siste utgaven.:-) Og kjøp xs hvis mottakeren er slank, de er stor i størrelsen.
Fionnuala Skrevet 30. november 2014 #19 Skrevet 30. november 2014 Jeg bruker S, og hadde S i min 2xu. Jeg klarer ikke å bruke den, den er rett og slett for lav i livet for oss med høyere hofter. Ganske kjipt, for ellers er den god. Jeg har thermal (lik den originale, mem litt tjukkere stoff) og mid rise (den nye), og foretrekker helt klart mid rise. Jeg har også høye hofter, og dermed syns jeg ikke thermal blir særlig fin/god i livet, men ellers så er den grei. Mid rise sitter mye bedre, ser bedre ut og er veldig behagelig på. Har trent både styrke og kardio med den og vært veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå