AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Hei! Vet ikke om dette spørsmålet kom i rett kategori, men må prøve. Har en liten blandingshund (Tibetansk spaniel/Russisk Toy). hun ble nettopp to år. Plutselig tror hun at hun har fått seg en valp... En liten gul kylling som lager pipelyder når vi trykker på den. Bamsen er egentlig barnas kosedyr, men da vi fant fram kosedyret i går startet det hele. Hunden ble helt fra seg og pep hele kvelden. Jeg skjønte ikke hva det var. I mårest fant jeg kyllingen i buret (og et annet kosedyr som lager lyd). La de tilbake på rommet, men hunden pep og pep til den fikk tak i kyllingen igjen, og etterpå leita hun etter den andre. Nå ligger hun i buret, med "valpen". Piper litt fortsatt, men ikke må hun ut, og mat og drikke har hun. er dette normalt...?Anonymous poster hash: a2be3...d87
Gjest Applestore Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Innbilt svangerskap var det første som slo meg 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Innbilt svangerskap. Anonymous poster hash: f100f...758
Tabris Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Innbilt svangerskap. Det går over av seg selv, men du kan sette fortgang i prosessen med å aktivisere hunden mer både fysisk og mentalt slik at hun får tankene over på andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå