Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nysgjerrig.

Noen som har spilt Anarchy-Online her?

Jeg har spilte det en god stund for ca. ett år siden men tok litt for mye fritid..

*bare litt nysgjerrig*

Videoannonse
Annonse
Gjest Niniel
Skrevet

Jeg spilte det i noen uker, for leeenge siden. Jeg likte ikke sci-fi opplegget, så jeg sluttet. Nå gleder jeg meg til World of Warcraft kommer, det virker veldig lovende :)

Skrevet

Er ikke glad i mmorpgs desverre. Det nærmeste jeg kommer blir Quake3. Ellers så kunne Ultima Online virke interresant siden at du der kan bruke hele spillet på og handle eller være i butikk osv. Det virker mere åpent.

Skrevet

Spilte aktivt i 1 1/2 år, men det siste året har det blitt mindre og mindre. Nå er det vel noen måneder siden jeg sist logget på.

Hvis du har lyst til å bli kjent med hyggelige AO-folk, så kan du prøve Ancarim Iron Legion. Hyggelig guild, de fleste over 25, og veldig mange fra Oslo. (RL vennegjeng som startet guildet.)

Gjett hvor jeg har avataren min fra? Det er Gattolina (NT), "søster" til Kirikiri (trader) og Treatkitten (doc).

Sluttet å spille så mye fordi det tok en del tid, og jeg datt litt ut da Shadowlands kom. Var uten internettforbindelse da det ble sluppet, og da jeg kom inn igjen skjønte jeg ikke stort. Og det var for mye pes å komme ordentlig inn i det igjen. Lurer litt på hvordan den nye AI expansion pack'en blir... Har ikke sagt opp kontoen helt enda...

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...